اولین موسسه همسریابی در تاجیکستان افتتاح شد

این شرکت امیدوار است بتواند به قلب تاجیک های تنها کمک کند.

نوشته ماکس ماکسودوف

2010-04-22

خجند، تاجیکستان - اولین موسسه همسریابی تاجیکستان با نام «یوسف و زلیخا» در خجند، منطقه سغد در تاجیکستان افتتاح شده است و وعده داده است که زندگی افراد مجرد را به یک زندگی بهتر تبدیل خواهد کرد.

مراد قربانوف، رئیس این شرکت، گفت: «این موسسه خدمات اطلاع رسانی به همه بدون توجه به جنس و سن ارائه می کند که می خواهند دوست پیدا کنند یا کسی را پیدا کنند که با او خانواده تشکیل دهند.»

قربانوف گفت که او این موسسه را برای کمک به کسانی درست کرده است که بیوه شده اند، طلاق گرفته اند یا برای اولین بار می خواهند ازدواج کنند.

مدینه احمدوا 30 ساله اهل خجند پنج سال پیش از همسرش جدا شد. شوهر سابق او و دو پسرش را تنها گذاشت تا مدینه آنها را بزرگ کرده و مخارج تحصیل ایشان را بدهد. او در یک شرکت چاپ کار می کند و ماهیانه 150 سوم تاجیک (34 دلار) حقوق می گیرد -- که بسختی نیازهای خود را رفع می کند.

احمدوا گفت: «من فکر می کردم دیگر ... هرگز ازدواج نخواهم کرد. اما الان می فهمم تنها بودن سخت است و پسرانم به پدر نیاز دارند.»

بر اساس گزارش کمیته آمار منطقه سغد، مقامات 2,767 مورد طلاق را در این منطقه در سال 2009 ثبت کرده اند که 95 مورد (یا 3 درصد) بیشتر از سال 2008 است. آما در مناطق دیگر 2 تا 5 درصد افزایش نشان می دهد.

کمیته منطقه ای زنان و امور خانواده از گشایش این موسسه استقبال کرده است. به گفته این کمیته «بسیاری از دختران زیبا در خانه می نشینند، و به دلایل مختلف ازدواج نمی کنند. موسسه همسریابی به آنها فرصت می هد - اگرچه آنها باید اطمینان حاصل کنند که درست عمل می کنند.»

دلبر صمدوف، رئیس دفتر منطقه سغد حزب سوسیال دموکرات، گفت: «ازدواج مجدد برای زنان مطلقه یک مساله بزرگ است. بسیاری از مردان برای یافتن کار به کشورهای دیگر نقل مکان می کنند و برخی در خارج می میرند و زنان و کودکانشان را در خانه تنها می گذارند.» او گفت که تعداد مردان مجرد یا مطلقه زیاد نیست.

احمدوا گفت که او دوست دارد «عاشق یک مرد شود اما نمی داند کجا». دیسکوها «کمینگاه های شرارت هستند» پس ملاقات با یک شوهر آینده در آنجا بی معنی است.

او گفت: «در اینجا رفتن یک زن تنها به رستوران هم قابل قبول نیست. این کار نشانه عدم پایبندی زن به پاکدامنی است. تا همین اواخر انتشار یک آگهی همسریابی در منطقه سغد کاری زشت و شرم آور محسوب می شد.»

هفته نامه پراگراما تلویدنیا که مقر آن در خجند است چند سال پیش چندین آگهی شخصی را آزمایش کرده بود. باحرینیسو عبدالرحمانوا ویراستار این هفته نامه گفت که بیشتر آگهی ها از مردان بود. او گفت: «اغلب آنها آگهی ما را با آگهی فاحشه خانه اشتباه گرفته بودند. شش ماه بعد مجبور شدیم آگهی های شخصی را تعطیل کنیم.»

قربانوف گفت که روند کنونی متفاوت است و نرم های اخلاقی کاملا رعایت شده اند.

او گفت: «متقاضیان پرسشنامه هایی را پر می کنند و ما با قیمت مناسب به آنها کمک می کنیم تا طرف خود را پیدا کنند. در عرض (چندین) هفته که از فعالیت ما می گذرد در حدود 40 زن و مرد به ما مراجعه کرده اند. روشن است که مردم به خدمات ما نیاز دارند. ما مردان و زنان را بطور جداگانه می پذیریم.»

احمدوا گفت: «من تصمیم گرفتم پیش آنها بروم چون آنها محرمانه ماندن اطلاعات را تضمین می کنند. این یک فرصت است تا من زندگی ام را در جهت بهبودی تغییر دهم.»

صمدوا مطمئن نیست که مشتری های زیادی پیدا کند. این یک نوع تجارت جدید است که «زنان تاجیک با توجه به تفکر سنتی اشان به آن با دیده ترس نگاه می کنند. اگر آنها واقعا هیچ چاره ای نداشته باشند ممکن است برای کمک مراجعه کنند.»

در همان حال، موسسه همسریابی امیدوار است که بتواند یک شعبه در دوشنبه بزند. بسته های اسناد آماده است و یک نماینده مجاز بزودی به پایتخت خواهد رفت تا مذاکرات مرتبط را انجام دهد.

دیدگاه خود را بفرستید ( شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها )

نشانۀ * بیانگر گزینه ای است که پاسخ دادن به آن ضروری است

دیدگاه های خوانندگان

  • عالی

    October 15, 2014 @ 05:10:50AM махфуза
  • این برنامه یک برنامه خوب است تاهمه افراد ازین برنامه بتواند برای خود یک همسر خواست دل خوده میتوان یافت.تشکر

    October 13, 2014 @ 11:10:59AM Mohammad
  • من میخواهم با دختر مسلمان از دواج کنم

    October 8, 2014 @ 10:10:58AM نصیراحمد
  • بسیار خوب است

    October 5, 2014 @ 05:10:38PM jacky
  • این برنامۀ بسیار خوبی است و راه خوبی برای کمک به دختران مجردی است که می خواهند ازدواج کنند، اما چاره ای ندارند و همین طور برای بیوگانی که خودشان نمی توانند به جست و جوی مرد برای ازدواج دوم خود بپردازند. از این رو، از دید من این مشارکت ارزشمندی است برای آن دسته از کسانی که خواهان چنین کمکی برای ازدواج خود هستند.

    September 29, 2014 @ 04:09:37AM tabassum iqbal
  • به کار خوب خود ادامه دهید!

    September 19, 2014 @ 10:09:01AM Osma
  • سلام دوست های خوبم از نظر من خیلی خوب وپسندیده است خدا کند که برای من وشما هم یک همسر خوب پیدا شود تشکر

    September 15, 2014 @ 01:09:27PM محمد اسماعیل
  • عاليه كاش بود و مي تونستم

    September 13, 2014 @ 08:09:25AM سامان
  • كاش.اين.كاردرايران.انجام.مي.شد.تافسادكم.بشه

    September 8, 2014 @ 01:09:40PM حميد
  • من ازین برنامه شماتشکری میکنم چون یک تعداد انسانهای بی بضاعت ازین برنامه مستفیدمیشود.بسیاریک برنامه عالی وقشنگ است.تشکر

    September 5, 2014 @ 06:09:09AM Mohammad
  • کارخیلی خوب وخداپسندانه است.بخاطر اینکه خیلی ازافراد به علت حجب وحیایی که دارند نمیتوانند همسر دلخواه خودشان پیدا کنن.این سایت خیلی به انسانها کمک میکنه.

    August 25, 2014 @ 12:08:21PM مهدی
  • رسیده گی واقعی به مشکلات انانیکه نیازدارند بسیارکارخوب است اما خداکندبنام این وآن کدام سوء استفاده ها صورت نگیرد

    August 14, 2014 @ 01:08:32AM Aman mayar
  • با تشكر از اينكه اين تابوهاي مسخره را كه اسلام به خورد ما داده مي شكنيد ممنونم اميدوارم كه روزي همه پارسي زبانان تحت يك كشور سكولار دمكراسي و متحد با هم در خوشي و خرمي با هم زندگي كنندبه اميد برافراشته شدن پرچم زيباي شيروخورشيد نشان در تمام ممالك پارسي زبان.

    July 19, 2014 @ 05:07:29AM amir
  • مهدى هستم ازمشهد ومهاجرم. به نظر من باىد بادقت انتخاب کنىم و مىشه هر نقطه در جهان ىه اغاز قشنگ داشته باشه زىاد نباىد سخت گرفت.مهم انتخاب خوبه.اىن روش هم ىه کمکه اجبار نىست

    July 15, 2014 @ 07:07:54AM مهدى
  • من ازایجاد این بنیاد ابرازخوشی مینمایم و ارزوی موفقیت هرچه بیشتر ازخالق جهان خواهانم

    July 13, 2014 @ 06:07:01AM qasem
  • تشکر بسیار علی است .

    June 22, 2014 @ 05:06:53AM عبدالخالق(پروانی)
  • بسیار عالی بود تشکر

    June 11, 2014 @ 01:06:56PM مدینه
  • بسیار جالب

    June 1, 2014 @ 02:06:57AM abdul mateen
  • شیوه.بدی.نیست

    May 19, 2014 @ 07:05:18AM ایوب.٠٩٣٨١٧۴٨۴۴٢
  • كمك به انسانها كار نيك است

    May 5, 2014 @ 01:05:25AM سعيد
  • سارا هستم از تهران اصلا به این موسسه ها نمیشه اعتماد کرد

    April 27, 2014 @ 04:04:25PM سارا****
  • عالی است

    April 22, 2014 @ 10:04:06PM احمد
  • بهfiبه نظر من در کشورهای مسلمان که امکان ارتباط جهت همسر یابی و تشکیل خانواده برای افراد محدود و یا وجود ندارد این اقدام می تواند روزنه امیدی برای مردم کشورهای همسایه و بخصوص فارسی زبان باشد به امید موفقیت روز افزون کلیه دست اندرکاران محترم.

    April 12, 2014 @ 02:04:05PM alireza riyahi
  • بسیار یک کار خوب

    April 6, 2014 @ 02:04:02PM شفیق
  • خاص نیست

    March 26, 2014 @ 10:03:15PM فری
  • hبابا تشکر از کشور دوست تاجکستان که همچو برنا مهاره برای جوانان راه اندازی نموده اند.

    March 26, 2014 @ 12:03:40PM جبار اکبری
  • نه، این عادلانه نیست. اسلام ما اجازه این کارها را نمی دهد. اسلام دستور می دهد که زنان خودشان را بپوشانند و این اجباری است. والدین باید بکوشند تا برای آنها یک گزینۀ مناسب پیدا کنند.

    March 24, 2014 @ 02:03:10AM sajjad
  • من این را خیلی دوست داشتم.

    March 22, 2014 @ 03:03:08PM muhammad
  • در عجبم از پسرای ایرونی که میخان زن تاجیک بگیرن مگه تو کشور خودتون کم زن مهربون و ساده و زیبا و با گذشت هست ؟؟؟؟ یا شاید مثل من از ایرونیا بدتون میاد؟؟؟؟ من از پسرای ایرونی خوشم نمیاد و خودم یک دختر28 ساله ی ایرانی از قوم ترکهام منم دنبال یه پسر خوش تیپ و نجیب و خوش اخلاق تاجیکیم

    March 22, 2014 @ 08:03:11AM سارا
  • سلام برام جالب بود موفق باشید.

    March 21, 2014 @ 06:03:00PM روح اله09337058279
  • man ba deedan een matlab tan besyaar hayran gardidam harf hai zyad ba goftan ast ama kafee medanam ka bogoyam markaz kharid wa frosh khanumha ra jor kaden wa lutfan een kaar ba mardum ba ezat khawar miana khob namega

    March 21, 2014 @ 04:03:56AM noor saeed
  • من زن ندارم ميخواهم بايك دخترخوب نمازگزار٢٥ سال ٢٨ داشته باشدازدواج كنم بيوه باشديادخترفرق ندارد

    March 16, 2014 @ 03:03:31PM احمدفوادنيكزاده
  • دوستیابی

    March 16, 2014 @ 05:03:25AM شاهرخ
  • من در پاکستان زندگی می کنم. من عاشق دختر افغانستانی هستم و می خواهم با او ازدواج کنم. اگر کسی به من اعتماد دارد، لطفا به من ایمیل بزند.

    March 15, 2014 @ 12:03:23PM mustajab
  • من همۀ تاجیک ها را دوست دارم.

    March 13, 2014 @ 06:03:05PM fazludin
  • سلام امیرعلی هستم ازایران خیلی دوس دارم بادخترتاجیک ازدواج کنم وتاجیکستان زندگی کنم

    March 11, 2014 @ 04:03:12PM Amirali
  • با سلام برنامه ریزی خوبیه منم برای ازدواج یا دوستی به دنبال یه دختر زیبا و خوب تاجیک بودم همیشه امیدوارم کمک بفرمایید ممنون میشم - موفق باشید

    March 9, 2014 @ 04:03:28PM فریبرز
  • من جوانی۲۳ساله افغانی مقیم ایران هستم استاد نقاشی وکاریکاتور دوست دارم بایک دختر تاجیک زیبا وخوش اخلاق ازدواج ودرتاجیکستان ساکن شوم

    March 9, 2014 @ 03:03:23PM حسین۰۹۱۰۵۶۶۵۸۰۱
  • عرض سلام به برادر ارجمند آقای احمد قربانف من یک ایرانی هستم و به سایر مسلمانان بخصوص تاجیکها احترام زیادی قائل هستم. صمیمانه به شما تبریک می گویم و آرزوی موفقیت در این امر خداپسندانه را برای شما خواستارم. من 44 ساله هستم و حدود 3 سال است که طلاق گرفته ام. دررشته مهندسی برق مشغول می باشم و بسیار مایلم با یک زن مسلمان با عفت و پاکدامن تاجیکی ازدواج دائم کرده و در ایران و در تهران با من زندگی کند. لطفا ضمن معرفی سایت اینترنتی، اگر گزینه یا گزینه های مناسبی با توجه به شرایط من یافت شد به من ایمیل کنید تا با شناخت بیشتر به تاجیکستان سفری داشته باشم . بسیار از شما ممنون خواهم شد.

    March 6, 2014 @ 03:03:43PM Ramin
  • سلام اشکان هستم از ایران دوست دارم با یک دختر خشکل تاجیکی ازدواج کنم

    March 6, 2014 @ 12:03:48PM اشکان
  • صیغه میشم

    March 6, 2014 @ 06:03:49AM مهدیه09380868987
  • من می خواهم نیمۀ دیگرم را پیدا کنم. نام من رحیم است.

    March 5, 2014 @ 03:03:55PM Рахим
  • سلام همیشه دوست داشتم یه زن تاجیکی بگیریم لطفاکمک کنید

    March 4, 2014 @ 10:03:06AM امیر هستم ازایران
  • سلام به تمامي فرسي زبانان گرامي من خيلي دوست دارم به تاجيكستان سفر نمايم و تاجيكها بسيار انسانهاي خوب و مهربان هستند لطفا مرا راهنمايي كنيد حتي اگر منجر شود در انجا ازدواج نموده و زندگي كنم

    March 4, 2014 @ 10:03:32AM جواد باقري
  • من من تاجيكستان رو خيلي دوست دارم ميخوام بيام اونجا

    February 28, 2014 @ 10:02:22AM بهرام
  • من یک دختر افغانستانی برای ازدواج می خواهم. دخترانی که تمایل دارند، برایم ایمیل بزنند.

    February 26, 2014 @ 05:02:39AM Asad
  • من می خواهم با یک دختر تاجیکستانی ازدواج کنم.

    February 26, 2014 @ 05:02:00AM Asad
  • من به یک دختر نیاز دارم.

    February 25, 2014 @ 11:02:10PM bashir A Ranjha
  • من در ایران زندگی میکنم میخوام با یه دختر تاجیک 30 ساله ازدواج کنم که تو ایران زندگی کنه .

    February 24, 2014 @ 04:02:22PM سهیل
  • این کارکشورتاجکستان بسیارخوب است که به بچه های مجرد رسیده گی میکند وهمچنان زنان که برای شان بی انصافی شده است سرنویشت تعین میگردد لهذا اینجانب پشنهاد مینمایم که بنده ثبت نام نموده مشخصات یک خانم خوب را برایم بنویسد تا تصمیم به ازدواج بیگرم من افغان هستم از ولایت کندز

    February 24, 2014 @ 02:02:05AM حسیب الله " سلیمی "
  • صیغه میشم

    February 21, 2014 @ 02:02:06AM زهرا 09380868987
  • این یک توسعّ عالی است - از زنان تاجیکستان با زیباییشان در پاکستان استقبال می شود.

    February 17, 2014 @ 09:02:39PM samin khan barrister at law
  • چطوری میشه در تاجیکستان زندگی کرد

    February 17, 2014 @ 02:02:22PM ali reza
  • سلام یک دختر خوشکل تاجیکی برای ازدواج میخوام

    February 17, 2014 @ 03:02:26AM طیب
  • کار را خوبی را اغاز کرده اید و به نظر من شاید وقت موفق شوید که کلچر ، رسوم و عننات مردم تاجیک را در بیشبرد این فعالیت های تان مراعت نموده برای انها ثابت نماید که هدف ما از این کار تنها بدست اوردن پول نبوده بل میخواهیم برای مردان مجرد وزنان مجرد امیدواری زندګی ابرومند را بدهیم . سلام موفق باشید

    February 17, 2014 @ 12:02:37AM حامد از کابل افغانستان
  • من می خواهم ازدواج کنم.

    February 16, 2014 @ 05:02:30PM Алишер
  • اِی اِی... خوانندگان عزیز!

    February 16, 2014 @ 09:02:49AM Abdul Ahad
  • بسیار عالیست

    February 16, 2014 @ 02:02:16AM Amanullah
  • بسیارکار خوب هست i lik this work

    February 16, 2014 @ 02:02:00AM Amanullah
  • سلام سراج هستم از افغانستان میخواهم با یک دختر با اخلاق و با همت تاجیکی ازدواح کنم سن من 22 ساله تشکر بسیار زیاد نظر به وضعیت اقتصادی که افغانها دارند به یک بارگی میخواهند با پول گرفتن از داماد خودرا تاجر بسازند که خیلی ها وضعیت را برای عروسی کردن دشوار ساخته است و همیشه داد از مسلمان بودن میزنند و دختر خود را به پول گزاف میفروشند و بعد حالت دختر در خانه داماد دگرگون و وحشیانه میشود که یک کار بسیار غلتی است نباید این کار شود وهمین علت است که جوانان به راه های نا مشروع دیگر دست میزنند و میبایست کار از ایشان ساخته نست من این مشکل را تنها در افغانها میبنیم و در کشور های دیگر این رواج نیست .

    February 14, 2014 @ 07:02:22AM سراج
  • سلام سراج هستم از افغانستان میخواهم با یک دختر با اخلاق و با همت تاجیکی ازدواح کنم تشکر بسیار زیاد .

    February 14, 2014 @ 07:02:14AM سراج
  • salam said hastam az ukraine ba dokhtare 4saleh khod tanha zendegi mikonam age kasi hast ba ein sharayet .атвет

    February 13, 2014 @ 10:02:10AM saeid
  • من 1زن خوشکل و قد بلند میخوام

    February 12, 2014 @ 04:02:11PM علی
  • سلام حسین هستم از افغانستان اما فعلا مدت دوسال پنچ ماه است که در استرالیا در شهری میلبورن زندگی میکنم 27 سالم است خیلی دوست دارم یکبار در تاجکستان سفر داشته باشم و همچنان میخواهم که همان جا با یک دختری تاجکستانی ازدواج کنم اما من کسی را در تاجکستان نمیشناسم اگر امکان دارد معلوماتی بیشتر برایم بدهید تشکر

    February 12, 2014 @ 09:02:06AM حسین اخلاقی
  • خلیل هستم و میخوام با یه دختر خوب تاجیکی دوست بشم منتظر جواب هستم

    February 11, 2014 @ 03:02:30AM خلیل
  • اﻳﻦ ﻫﻢ اﺯ ﻧﻮﻉ ﺟﺪﻳﺪ ﻣﺎﻓﻴﺎﻱ ﺳﻬﺮاﺏ ﻛﻮﻻﺑﻲ و ﺭﺳﺘﻢ اﺭﻳﻜﺴﻮﻥ ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻫﻨﺪ ﺑﺎﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﻓﺮﻳﺐ ﺩﻫﻨﺪ

    February 10, 2014 @ 10:02:36AM ﺗﺎﺟﻴﻚ ﻧﮋاﺩ
  • من یه دختر خوب تاجیک برای ازدواج میخوام

    February 9, 2014 @ 08:02:36PM مرتضی
  • ماچطوری باان خانمها که د خواست ازدواج دادن ا رتباط برقرا کنیم هیچ نشانه ای ندارن من از کردستان ایران ایمیل میدم

    February 8, 2014 @ 04:02:01PM *مسعود
  • ماچطوری باان خانمها که د خواست ازدواج دادن ا رتباط برقرا کنیم هیچ نشانه ای ندارن من از کردستان ایران ایمیل میدم

    February 8, 2014 @ 04:02:26PM *مسعود
  • سلام .حسین هستم از افغانستان اما سیتیزن استرالیا 26سالم است و فعلآ هم در شهری brisbane Australia زندگی میکنم واقعا میخواهم که با یک دختری تاجکستانی ازدواج کنم تشکر اگر لطف نمایید

    February 7, 2014 @ 05:02:24AM hussain akhlaqi
  • سلام.بسیار کار نیک کردین که این موسسه را تشکیل دادین.ولی نمی دانم که این موسسه کارهایش را فقط در تاجکستان صورت می گیرد و یا خارج از کشور هم صورت میگیرد؟

    February 6, 2014 @ 09:02:03AM fawad
  • من میخواهم با یک دختر تاجکی ازدواج کنم چون مردم تاجکستان را دوست دارم و نظری من این است اگر من با یک دختر تاجک ازدواج کنم یک زندهگی ارام خواهم داشت

    February 6, 2014 @ 08:02:55AM Froogh
  • من ازدواج کرده ام. اما یک دوست خوب مرد یا زن می خواهم.

    February 6, 2014 @ 06:02:50AM naseem
  • سلام من به اقای مراد قربانوف بخا،ر ایده درست وخیراندیشانه اش تبریک میکویم اما مثل اینکه کار عملی نیست جندبار ایمل دادم که با خانمی حرف بزنم جهت ازدواج وتلفن هم دادم خبری نبود

    February 5, 2014 @ 11:02:16AM *مسعود
  • سلام نام من وحيدالله است. من ٢٥ساله هستم به خانم تاجكي نياذدارم اكركسي خواست به من أيمل نمايدتشكر 

    February 5, 2014 @ 06:02:51AM Wahidullah
  • من می می خواهم دوست خوبی داشته باشم در زندگی خود

    February 4, 2014 @ 02:02:02PM امان الله همراه
  • من طرز فکر شما را دوست دارم.

    February 4, 2014 @ 06:02:33AM wali muhammad jawed
  • سلام مسعودهستم ازکردستان ایران دوطبقه خانه دارم وضعم خووب است زنی میخوام 40سال کمترنباشدمجردم تنهازندکی میکنم ورزشکارموباسواد جندجلدکتاب نوشتم

    February 4, 2014 @ 05:02:12AM *مسعود
  • سلام مسعودهستم ازکردستان ایران دوطبقه خانه دارم وضعم خووب است زنی میخوام 40سال کمترنباشدمجردم تنهازندکی میکنم ورزشکارموباسواد جندجلدکتاب نوشتم

    February 4, 2014 @ 05:02:08AM *مسعود
  • سلام من ایرانی اهل بلوچستان هستم دوست دارم با یه دختر خوشگل افغان برای ازدواج دایم اشنا بشم

    February 4, 2014 @ 02:02:20AM یوسف
  • م الف از کرج دندانپزشک خواهان ازدواج با یک دختر تاجیک 25 تا 30 ساله لطفا ایمیل بزنید.

    February 2, 2014 @ 06:02:17PM m.a
  • کار بسیار خوبی است چون از راه دور حتی بین دو کشور هم میتوان همسر پیدا کرد.

    February 2, 2014 @ 06:02:09PM mohabat almasi
  • من می خواهم با یک دختر تاجیکستانی ازدواج کنم به این شرط که در اروپا زندگی کنیم. من 43 ساله هستم و بقیه چیزها را در مکاتبۀ بعدی می گویم. من آماده ام تا هزینۀ خدمات را بپردازم.

    February 1, 2014 @ 08:02:56PM Михас
  • سلام. من 33 ساله هستم و در افغانستان زندگی می کنم. من یک زن خوب می خواهم. لطفا مرا به یک دختر خوب و فهمیده معرفی کنید.

    January 30, 2014 @ 01:01:50PM Ali reza
  • فقط یک دختر زیبای تاجیک را به من معرفی کنید.

    January 29, 2014 @ 02:01:10PM m altafi
  • من حسین 26 سالمه دارای شغل هستم نیاز به یک دختر زیبای تاجیکی برای ازدواج دایم دارم

    January 29, 2014 @ 07:01:26AM حسین
  • سلام من ایرانی هستم و دوست دارم با یک دختر تاجیکستانی آشنا بشم

    January 28, 2014 @ 10:01:56AM ahmad
  • من یک زن خوب در سن 28 سال باشد در تاجکستان باشد

    January 22, 2014 @ 04:01:53AM امیر
  • سلام من حسیب هستم ازافغانستان این کار برای خانم های تاجکستان خوب امید که یک زنده گی خوبی داشته باشند اهل تاجک های ما

    January 22, 2014 @ 12:01:51AM محمدحسیب نوری
  • سلام حسن هستم از تهران دختر های بور و سفید برای ازدواج از تاجیکستان را میخواهم سی ساله هسم

    January 21, 2014 @ 04:01:09PM حسن
  • من 42 ساله و ساکن مشهد ودارای قد 185 سانتیمتر . شغل من کمک خلبان هستم

    January 21, 2014 @ 06:01:37AM محمد
  • باسلام کار بسیار نیک وخدابسندانه است به شرطی که زودتر جواب داوطلبین داده شودمن خودم ده بار نامه ننوشتم جوابی نگرفتم خب ایطوری فایده نداره باتشکر

    January 20, 2014 @ 10:01:20AM [email protected]
  • سلام من یک افغان هستم 23 عمر دارم من مخواهیم با یک دختر تاجکی ازدواج نمایم مشخصات زیبا باشد قد بلند باسودا باشد اگر اینطور دختر درک دارد لطفا به ایمیل من خبر بدهد

    January 18, 2014 @ 07:01:28AM maxeem
  • سلام من بارها نامه نوشتم شماره تلفن دادم جواب ندادید بس معلوم میشه موسسه تون دروغه فقط مردمو گذاشتین سر کار

    January 14, 2014 @ 02:01:12PM [email protected]
  • کاربسیار خوبی است. مدتی من درتهران مشاور ازدواج بودم. در حال حاضر مشاوره قضایی طلاق هستم.و مسایل این گونه افراد را میشناسم.

    January 7, 2014 @ 08:01:09AM مهردادنامور
  • از افغانستان هستم من آرزو دارم که با بک دختر زیبای تاجکستان ازدواچ کنم

    January 5, 2014 @ 03:01:48PM ساحل
  • اقدام خوبی است. من سالها قبل در زمان اتحاد شوروی سفری کوتاه داشتم به تاجکستان همانگونه که به زنان افغانستان احترام دارم به رنان تاجکستان هم احترام دارم امید وارم این افدام باعث رفاه خانوادگی برای خانواده های تاجک شود. ata mohammad

    December 31, 2013 @ 05:12:51AM ata mohammad yadgari
  • سایت خوبی برای کلاهبردارانی است که زنان جوان تاجیکستان را در خارج می فروشند.

    December 28, 2013 @ 11:12:05AM наим
  • سلام من امیر هستم از ایران 36ساله با قد 169 و وزن 72 با پوست سفید و زیبایی قابل قبول. فوق لیسانس مدیریت شاغل - خواستار آشنایی به یک دختر تاجیکی هستم .

    December 27, 2013 @ 02:12:37PM امیر
  • به نظر من کار جالبی هست من چند سال پیش از همسرم جدا شدم اما نتونستم همسر دلبخواه خودم را پیدا کنم حال میشه با مراجعه به همچین مکانی میشه یک همسر خوب بامشخصات ی که در نظر دارم پیدا کنم به امید موفقیت برای شما و همکاراتون حسن شفیعی ایران

    December 27, 2013 @ 05:12:27AM حسن شفیعی
  • سلام یه خانم بیوه بدون بچه برای ازدواج با پدر بزرگم می خوام در ایران وضع مالیش خوبه از کار افتاده هم نیست مغازه لباس زنانه داره لطفا در صورتی که شخصی خواست بهم ایمیل بزنید با تشکر

    December 26, 2013 @ 09:12:57AM مهسا
  • سلام واحترامات من 64 سال دارم و از مدت 43 سال بدین سوی در شهر برلین المان زندگی مینمایم ارزوی اشناهی و دوستی با خانمی که بین سالهای 50 الی 60 باشد- دارم

    December 24, 2013 @ 08:12:36AM میر
  • من ميخوام زن بگيرم

    December 21, 2013 @ 12:12:52AM احمد
  • بعد از سلام . شما برای ثبت در سایت «یوسف زلیخا» نخستین نهاد همسریابی در تاجکستان هیچ گونه معاومات کافی ندا رید . این صفحه ما نند یک صفحه عادی روزنامها میباشد . مثلا من میخواهم جهت همسریابی در تاجکستان خودرا ثبت نام نما یم . جهت این باید ساعتها این دا ستانهاهای نوشته شدهراباید بخانم . خلا صه که مانند سایتهای مسلا ذنکمکا روسی ویا هم سایتها دیگر باید ثبت ساده وهو ویدا میبود . اهذا سایت نوشته شده شما قابل استفاده نیست ضیاع وقت است . جان

    December 20, 2013 @ 11:12:14PM جان
  • سلام من نبی الله هستم دارای سن ۲۲ ساله و میخواهم با یک دختر تاجکی همسر باشم چون من دختر های تاجکستان را بسیار دوست دارم و میخواهم دل یکی آن ها را بدست بیارم .

    December 18, 2013 @ 01:12:11PM nabiullah
  • جوانی هستم 24 ساله. فوق دیپلم کامپیوتر. ایا میتوانم با مهاجرت به تاجیکستان کار و همسری شایسته انتخواب کنم. در ایران امنیت شغلی و سبات مالی ندارم. اگر دختری هست که شرایط ازدواج را داراست با توجه به شرایط خود برایم پیام بگذارد

    December 18, 2013 @ 10:12:40AM ارمین
  • از دیدگاه من تمام این مردها که پیغام گذاشته اند فقط در فکر یک چیز هستند و ان هم رفع شهوت خود و لا غیر از این حرفها ونهوه ان میشود به راحتی فهمید. در ایران و افغان و پاکستان دختر زیبا زیاد است اگر راست می گویید از همانجا زن بگیرید.

    December 18, 2013 @ 04:12:50AM امیررضا
  • سلام از کار خوب شما تشگرم کنم من 26 ساله ازایران هستم دوست دارم با یکدختر23 یا22 ساله کارمند تاجیگستا نی برای انشاالله ازدواج وریز نقش باشد معرفی کنید ضما من تقریبا زندگی ارامی درایران دارم وتک فررند مادرم هستم ودانشجو هستم وکارهم مکنم قبلا از رحمت شما عریزان متشگرم محمد صادق

    December 17, 2013 @ 06:12:28AM محمد صادق مشیری 09368580300
  • باسلام ازسایت خوبتون من 30سالمه ازشیراز دوست دارم بایک دخترخوش اخلاق وخوشکل ازدواج کنم

    December 17, 2013 @ 04:12:20AM حمیدصفری
  • سلام خدمت دست اندکاران این ویبسایت تقدیم میکنم انشالله که سالم وپیروز باشید.من در holand زنده گی مکنم افغانی هستم میخواهم با یک دوختر پاک ومومین ازدواج انشالله امیدوارم که بنده را خدا به وصله شما ممؤمنان کومک کند. .خدا قوت

    December 16, 2013 @ 12:12:33PM jamil
  • man ye mardi mojarad hastam ye zani moghmin ra payda konam zindaki mekonam barayi dayim

    December 16, 2013 @ 12:12:18PM jamil
  • سلام.من امیرحسینم 19 ساله مه یه زن تاجیک میخوام هم سنه ساله خودم.............ممنونم از این که این سایت و باز کردید.........من ایران هستم......

    December 14, 2013 @ 09:12:13AM امیرحسین
  • پیش از همه میخواهم یک چیز را خاطر نشان سازم که زیاد کسانیکه در اینجا بخاطر ازدواج پیام مانده اند اکثر از مقبولی حرف زنده نمیدانم کدام نوع مقبولی را میگن در زنان عموما دو نو ع مقبولی است اول صورت و دوم اخلاق است بنظر بنده یک دختر20الی 25 ساله را میخواهم که اخلاق خوب داشته باشد و و سواد هم داشته باشد فرق نمیکند که از کدام مذهب باشد چون تمام ما مسلمان هستم چی شیعیه و چی سنی و اسماعیلی همه ی ما مسلمان هستم باز هم یاد اور میشوم که یک دختر خوب به این معنی که اخلاق خوب داشته باشد چون من در افغانستان در زندگی مجردی به سر میبرم میخواهم یک همسر خوب و دلسوز داشته باشم اگر به این مشخصات پیدا شده من درخدمت هستم و به تاجکستان سفر خواهم کرد و در همانچا به زندگی خود ادامه میدهیم تشکر از سایت شما

    December 11, 2013 @ 07:12:58AM hanif
  • یعنی واقعامیشه اگه بشه که عالیه بدون دردسربایه دخترتاجیک اشنامیشی وازدواج میکنی ولی من زیاد خوشبین نیستم تاببینیم

    December 10, 2013 @ 02:12:58PM علی
  • واقعادختران تاجیکستانی زیباونجیب هستندوازنظردینی ومذهبی مقید

    December 10, 2013 @ 02:12:44PM علی
  • من یک دختر اوکراینی برای ازدواج می خواهم.

    December 10, 2013 @ 07:12:59AM raza
  • این برنامه خیلی خوب است.

    December 10, 2013 @ 07:12:58AM hussain raza
  • سلام. من یک پسر پاکستانی 22 ساله هستم و می خواهم با یک دختر زیبا و باهوش تاجیک ازدواج کنم. اگر کسی علاقمند است، لطفا با من تماس بگیرد.

    December 10, 2013 @ 04:12:39AM Irshad Ahmad
  • دختر افغانی میخوام برای ازدواج کسانی که دوست دارن لطفا ایمیل بزنند

    December 9, 2013 @ 12:12:42PM یوسف
  • صرف ازنگاه انسانیت و اسلامیت با ید به یکدیگر احترام قایل شوید و این پروگرام که فعلا اغاز شده پروگرام بهتر و مفید می باشد و کسی که واقعا به دوست خوب ضرورت دارد ایمیل نمایید و این پروگرام را تمسخر ننمایید زیرا هرکس به یک امید به این جا ایمیل می فرستد.

    December 8, 2013 @ 11:12:07PM moh.ajmal
  • من میخواهم به تاجیکستان صفر کنم .مرا به میل من رهنمایی کنید

    December 8, 2013 @ 04:12:44PM ادریس
  • salam

    December 8, 2013 @ 08:12:04AM نگار
  • من این چیزها را دوست دارم. مردم باید به یکدیگر کمک کنند.

    December 7, 2013 @ 06:12:55AM hagi zahid kamboh
  • موسس محترم این موسسه باید بسیار دقیق و آگاهانه عمل کند نشود که دختران بجای خوشبختی بدبخت شوند.... فکر نمی کنم قابل اعتماد باشد کار شما .چون درجامعه ما دروغگو بسیار است.

    December 7, 2013 @ 02:12:56AM لاله
  • کار بسیار پسندیده هست تبریک میگم شما فرهنگ جالبی دارید من29سالمه خیلی دوست دارم با دختر تاجیک ازدواج کنم قیافه نمیدونم بآید چکار کنم راهنمایی بفرمائید نریمان از شهر فرهنگی شیراز شهر سعدی حافظ شیراز

    December 6, 2013 @ 05:12:56AM نریمان
  • کار بسیار پسندیده هست تبریک میگم شما فرهنگ جالبی دارید من29سالمه خیلی دوست دارم با دختر تاجیک ازدواج کنم قیافه نمیدونم بآید چکار کنم راهنمایی بفرمائید نریمان از شهر فرهنگی شیراز شهر سعدی حافظ شیراز

    December 6, 2013 @ 05:12:53AM نریمان
  • سلام اهل تهرانم اگر خانمی هست که بتواند من را با آداب ورسوم و جغرافیای تاجیکستان آشنا کند معرفی نماید و در صورت تفاهم طرفین ارتباط و ازدواج میکنیم در ضمن مذهبی باشد بهتر است

    December 5, 2013 @ 01:12:41PM امیر
  • آیامیشه یعنی میتونم به عنوان یه افغانی یه همسرایرانی وداعمی داشته باشم امکانش هست

    December 5, 2013 @ 11:12:39AM محمد صالح
  • سلام من محمدصالح هستم ازافغانستان امادرفعل اکنون درسعودی سکونت دارم ونظرمن درباره موسسه همسریابی درتاجیکستان خیلی خیلی خوبه چون تاجیکستان همسایه ما هست من ازاستان کندز هستم ویک ساعت با اتوموبیل فاصله داریم تابه تاجیکستان برسیم بخاطرهمین برای من خیلی خیلی خوبه امااگردریکی ازشهرهای افغانستان هم همین موسسه ایجاد میشدبهترمیشدچون خیلی دوست دارم یک زن تاجیک یایه زن افغانی که هم زبون من هست روبگیرم ممنون ازاین سایت بهترین شما

    December 5, 2013 @ 11:12:26AM mohammadsaalih
  • سلام باردیګریاآوری میکنم که یک دختر تاجک پاکنفس از دختر های زیبای تاجکسات باشد به صفت همسر وشریک زندګی من باشد اګر شخصی پید میشد به ایمل آدرس ذیل در تماس شوید[email protected]

    December 5, 2013 @ 05:12:28AM bashirbasharat.
  • سلام من اهل افغانستان هستم ومیخواهم همسری از دختران تاجکستان داشته باشم که رسم ورواج کشور سازګار باشد

    December 5, 2013 @ 05:12:44AM bashirbasharat
  • سلام خدمت دست اندکاران این ویبسایت تقدیم میکنم انشالله که سالم وپیروز باشید.من در انگلستان زنده گی مکنم افغانی هستم میخواهم با یک دوختر پاک ومومین ازدواج انشالله امیدوارم که بنده را خدا به وصله شما ممؤمنان کومک کند. سید هستم از سادات های افغانستان .(((خدا قوت)))

    December 4, 2013 @ 05:12:27AM علی
  • باسلام مازیار هستم از ایران مدرک لیسانس جیوگرافی از این کاری که کردی خوشحالم وامیدوارم که در این راستا موفق باشید این کار کمک میکند به کسانیکه می خواهند یک زندگی درست در پیش داشته باشند و باهم یک اینده خوب را رقم بزنند

    December 4, 2013 @ 02:12:49AM mazyar
  • با سلام وخسته نباشید . خواستم بپرسم آیا برای ازدواج با یک دختر ساکن شهر دوشنبه باید چیکار کنم . من ایرانی هستم و 29 سال سن دارم زندگی نسبتا خوبی در ایران دارم آیا دختران تاجیک حاضر به زندگی در ایران هستند.لطفا رهنمائی کنید.

    December 3, 2013 @ 07:12:00AM مهدی
  • من از افغانستان هستم و25 سال دارم وتا فعلان هم سه زن دارم میخواهم این سنت را هم تکمیل نمایم وزن چهارم را از تاحیکستان انتخاب نمایم واگر زن چاق وسیکسی باشه بهتر خواهد بود چون ....

    December 3, 2013 @ 01:12:14AM محبوب کوهزاد
  • من الفت هستم 22 ساله از افغانستان من مخواهم یک همسری تاجیک هم سالی خودم داشته باشم

    December 2, 2013 @ 01:12:21AM oltat
  • سلام.اشنا شدن با دختر زیبای تاجیکی ،اشنا شدن با فرهنگ و روابط اجتماعی همدیگر و در صورت توافق با هم ازدواج کنیم

    November 30, 2013 @ 07:11:10PM یاسر
  • ای دوست کجای

    November 30, 2013 @ 05:11:50AM نجیب الله
  • من یک دکتر پاکستانی 39 ساله جوان و باهوش هستم و به دنبال ازدواج با یک دختر افغانستانی یا تاجیکستانی می باشم. من مجرد هستم. اگر متخصص پزشکی و غیره 25 تا 33 ساله باشد، عالی خواهد بود. من در دوشنبه هستم. لطفا به من ایمیل بزنید: [email protected] دکتر پاراس

    November 30, 2013 @ 02:11:48AM dr jamal paras
  • زن ايراني ميخوام براي ازدواج دايمي

    November 29, 2013 @ 04:11:45PM saidmehboob
  • سلام من عبیداله از ایران دوست دارم بایک دختر تاجیک خوشگل و سنی مذهب و دیندارازدواج کنم ضمنا مقیم تاجیکستان هم میشم باتشکر.

    November 28, 2013 @ 10:11:20AM عبیداله
  • همیشه امید داشتم با یک دختر تاجیکی ازدواج کنم لطفا کمکم کنید ...ممنونم

    November 26, 2013 @ 03:11:04PM علی
  • man niaz be yek dokhtar tajiki ziba baray ezdevaj daram sen beyne 25-36 bayad taqate doori az vatanesho dashte bashe lotfan barayam moarefi konid

    November 24, 2013 @ 01:11:07PM mohammad
  • من علی هستم و در تهران زندگي ميكنم.يك شركت فيلمسازي دارم.بخاطر ديدن سادگي و صداقت تاجيكها .دوست دارم به تاجيكستان بيايم و در آنجا كار و زندگي كنم.تنها چيز غير قابل تحمل براي من دروغ است.به دنبال دوست یاهمسري مناسب براي ازدواج و گسترش کارم هستم.

    November 23, 2013 @ 03:11:16PM علی
  • این ایدۀ خوبی است - شما باید آن را در روزنامه های اردو زبان پاکستان منتشر کنید.

    November 22, 2013 @ 01:11:55PM samin khan
  • احمدزي هستم ازافغانستان دنبال یه خانم خوب از کشورتاجیکستان ، ایران وافغانستان میباشم

    November 21, 2013 @ 12:11:30AM احمدزي
  • سلام من در پي دختر تاجيك يا افغان براي ازدواج دايم هستم.

    November 21, 2013 @ 12:11:46AM احمدزي
  • من اقبال 29 ساله از اربیل عراق دانشجویی دندان هستم . خوشحال میشم با ی دختر تاجیکی سنی مذهب و مومن اشنا بشم اگ پزشک باشه خیلی بیشتر خوشحال میشم اگرم پزشک نبود مومن بودن و با ایمان بودنش مهمه درصورت تمایل ب این ادرس ایمیل کنید mohammadeghball

    November 19, 2013 @ 09:11:34AM اقبال
  • من میخواهم بایک دخترزیبا ودلبرین تاجیکی ازدواج کنم که سن اش 20-25 سال باشد حنفی مذهب ,معاش ماهانه من 1500دولارامریکایی هست مهندس هستم ازافغانستان

    November 18, 2013 @ 01:11:28PM حبیب
  • ایران و ایرانی ها، این ها دروغ است، آنها با دختران تاجیکستانی زندگی نمی کنند، آنها می گویند که ازدواج تنها برای لذت بردن از (سکس) است.

    November 18, 2013 @ 06:11:02AM саид
  • من با یک خانم باسواد دکترا درسن25 تا 30 جهت اقامت در مشهد میخواهم ازدواج کنم درصورت تمایل ایمیل نمایید

    November 17, 2013 @ 11:11:17AM siroos
  • من به یک همسر 35 ساله ضرورت دارم میخواهم به نکاح مسلمانی در نکاح خود بیارم. خصوصیات آن نمازخوان،با حجاب وشکسته نفس باشد. ایمل مرا به آن بدهید

    November 17, 2013 @ 05:11:06AM ذبیح الله
  • سلام من ٢٤ سال دارم فيلن هم در ايران هستم يگ همسري خوب ميخاهم اگر اگر اگان دختري خوب درك دارطن لتفن معريفي كنيد

    November 16, 2013 @ 02:11:18PM جاويد
  • سلام من ٢٤ سال دارم فيلن هم در ايران هستم يگ همسري خوب ميخاهم اگر اگر اگان دختري خوب درك دارطن لتفن معريفي كنيد

    November 16, 2013 @ 02:11:18PM جاويد
  • سلام بر همگی، عقاید جالبی برای آنهایی است که خواستار زندگی با خوشی، صلح، خوشحالی در این جهان هستند... چرا که همۀ ما همگی می دانیم که تنها یک جان داریم .... میو!

    November 16, 2013 @ 05:11:34AM meyo
  • من‏ ‏یک‏ ‏دختری‏ ‏تاجیک‏ ‏هستم‏ ‏اماده‏ ‏ازدواج‏ ‏۲۲سالمه....

    November 15, 2013 @ 04:11:55AM فریا‏ ‏احمدی
  • امیدوارم خوب باشید من یک پزشک مسلمان سنی 38 ساله در پاکستان هستم، من می خواهم یک دختر باکره در تاجیکستان را به عقد نکاح درآورم. او باید دکتر یا دندانپزشک یا متخصص زیبایی باشد لطفا با من تماس بگیرید. من ماه آینده می آیم! موفق باشید!

    November 14, 2013 @ 02:11:07AM dr jamal
  • یک کار بسیار خوب است

    November 13, 2013 @ 01:11:32AM ولید افغان
  • سلام من ازافغانستان هستم و23 سال دارم اگریکی ازBranch های شرکت خودرا در افغانستان فعال نمایید مطمنم که به افغانها کمک زیادی میکنید چون مصارف ازدواج دربعضی ازشهرهای افغانستان بی اندازه زیاد است پسرها مبلغ گزاف رابرای ازدواج میپردازند درشهر هرات اگریک پرس بخواهدازدواج کندبایدحدود20000تا25000دالرآمریکایی داشته باشد تابتواند عروسی کند وخانم خودرابه خانه خودبیاورد

    November 12, 2013 @ 11:11:58AM نصیراحمد
  • سلام . من حسین هستم اهل یران - ساکن تهران - میخواهم با یک زن تاجیکستانی با حداقل مدرک دکترا (پزشک عمومی) ازدواج کنم و آن را به ایران بیاورم برای ازدواج دائم (سن بین 24 تا 38 سال) . لطفا کسانی که تحمل دوری از خانواده و وطن خودشون را دارند به من ایمیل بزنند. با تشکر

    November 8, 2013 @ 06:11:16AM hossein.yasemi
  • من دنبال یه همسر اجیکی هستم بین 28 تا 34

    November 7, 2013 @ 10:11:13PM ali
  • با سلام و عرض ادب و احترام من معاون بانك معتبر دولتي هستم بسيار علاقه مندم با يك دختر پاك و باكره زيباي تاجيك ازدواج كنم بهترين امكانات هم در اختيارش ميگزارم اگر دختر ايده عالم برام معرفي كنيد ميام تاجيكستان و هديه شما هم تقديم ميكنم و برادرم هم تاجيكستان باش زن ميگيرم هردو هم ليسانس داريم منتظر پاسخ شما هستيم با سپاس بي كران

    November 3, 2013 @ 08:11:14AM محمد اريا
  • لطفا ایمیل مرا به آدرس فوق بدهید سپاسگزارم.ایرانی

    November 2, 2013 @ 04:11:21AM mohammad
  • ایرانی هستم، 40 سالمه مجرد و مدرک فوق لیسانس دارم و همینطور وضع مالی خوبی دارم. دوست انشااله تابستان آینده به تاجیکستان برم و یک دختر 28 تا 35 ساله خوش قیافه را برای زندگی مشترک انتخاب کنم و به اصفهان بیارم.

    November 1, 2013 @ 06:11:21AM مهرداد
  • سلام: من نصیراحمد ازافغانستان هستم و23 سال سن دارم واز این ایده شما خوشم آمد میخواستم ببینم آیا دختران تاجیکی هستند که به خاطر ازدواج به افغانستان بیایند

    October 29, 2013 @ 12:10:00PM Naseer Ahmad
  • درود! من به دنبال یک زن تاجیکستانی 38 تا 48 ساله برای ازدواج می گردم. من می خواهم با او زندگی کنم. لطفا به من کمک کنید. خوب!

    October 28, 2013 @ 01:10:13PM AHMADMADANI
  • سلام من خواهم یک خانم تاجیک برای برادرم هستم بین سن 40 سال با تشکر

    October 23, 2013 @ 03:10:27AM فرزانه خادمی
  • Salaam! ma poshte iek dokhtar e tajek 18 ta 25 sale migardom ke hazer ast dar sweden hamraie ma zendagi konad.

    October 21, 2013 @ 04:10:02AM Afzal
  • باسلام تاجیک هستم دنبال یک دختر تاجیکستانی هستم زیبا باشد بعدش مومن باشد برای ازدواج دایمی به نکاخ شرعی ومحمدی هزینه میکنم ؟

    October 20, 2013 @ 06:10:51PM محمد تاجیک
  • ابراهیم هستم ازافغانستان دنبال یه خانم خوب از کشورتاجیکستان ، ایران وافغانستان میباشم

    October 19, 2013 @ 11:10:48PM ابراهیم
  • سلام! من اهل روسیه هستم. 33 سال دارم و دوست دارم با یک دختر تاجیکستانی معصوم ازدواج کنم. من وضعیت اجتماعی بالاتر از حد متوسط و مدرک آموزش عالی دارم.

    October 19, 2013 @ 04:10:54PM Тарас
  • لطفا ایمیل مرا به آدرس فوق بدهید سپاسگزارم

    October 18, 2013 @ 10:10:56AM armin
  • تاجیک ها باید برای تحصیل به پاکستان بیایند - از زنان مطلقه یا بیوۀ تاجیکستانی در پاکستان استقبال می شود. اما آنها نباید به دام افراد نادرست بیافتند.

    October 18, 2013 @ 12:10:59AM samin khan
  • سلام من امیر علی از ایران کارمندم و در مقطع مستر ( فوق لیسانس ) مدیریت درس میخونم 29 ساله م هست و دوس دارم با یه دختر خوب تاجیک ازدواج دایم داشته باشم و برای زندگی به ایران بیارمش چون فکر میکنم فرهنگمون شبیه به هم هست ضمن این که دخترایی که در ایران هستند به زندگی متعهد نیستن و وفاداری هم نیستن ولی دخترای تاجیک وفادار هستن

    October 17, 2013 @ 03:10:26AM امیر علی
  • من منتظر پیشنهاد شما هستم، عزیزم.

    October 16, 2013 @ 08:10:32PM Гуломали
  • مایه خرسندی وامیداست که چنین کارخداپسندانه ای انجام میدهید. من یک ایرانی ازشهرانزانم زادگاه بزرگ مردعادل کورش کبیرارزودارم بایک زن تپل تاجیک ازدواج کنم لطفا کمکم کنید.

    October 15, 2013 @ 08:10:57PM h.s.p
  • سلام من یک خلبان پاراگلایدر هستم و مدیر یک شرکت تبلیغاتی سایت همسر یابی باز نمیشه فیلتر شده ظاهرا سایت خیلی خوبه و از شما دوستان و هم زبانان ممنونم موفق باشید علیرضا . ایران . مشهد

    October 13, 2013 @ 03:10:30AM علیرضا
  • من دنبال همسر هستم نه دردسر.من دنبال همدرد نه دردسرومن همسری نمی‌خواهم برای شستن وپختن تمیزی خودم همه کار را میتوانم انجام دهم .اگر کسی مایل هست دوراز وطن و دوراز عزیزانش زندگی در UK.راقابل قبولش باشد وبااغوش باز پذیرا هستم .من 62 ساله هستم واز همسرم طلاق گرفتم (پنجسال)و2تا پسر ویک دختر .وکار نمی کنم بازنشسته دولت انگیسی هستم.واهل ایران (تبریز) وبه زبان انگیسی فارسی .ترکی (آآذربایجان شرفی.).امیدوارباشید.

    October 10, 2013 @ 05:10:18AM پرویز
  • سلام من در ایران زندگی میکنم29ساله خواهان اذدواج بایک دخترخانم تاجیک هستم من مهندس کامپیوترهستم باوضع مالی متوسط

    October 9, 2013 @ 05:10:52AM ایمان
  • به به چقدرخوب است این کارواقیعت داشته باشد بنده یکم مجرد درجه یک افغان درایران هستم میخواهم بایک زن تاجیک ازدواج کنم باامید موفقیت همه مجردها

    October 8, 2013 @ 12:10:06PM اسماعیل
  • بنده یکم مجرد درجه یک افغان در ایران هستم میخواهم ازاین دفدر برای بنده یک زن تاجیکی بدهد ممنونم از دتفر همسریابی با امید موفقیت

    October 8, 2013 @ 12:10:01PM اسماعیل
  • ba salam agar mishavad az chegonegi ezdevaje znan o dokhtarane tajiki ba mardane irani b man javab bedahi v yek khanomi k hazer ba ezdavaj ba yek marde irani bashad ra b man moarefi konid.

    October 6, 2013 @ 06:10:53AM sahar
  • از بامیان افغانستان: - به آرزوی یک روزی که در افغانستان چنین کاری انجام شود. دوستان اگر آدرس سایت مذکور را میدانید؛ لطف نمائید آنرا شرکت سازید.

    October 4, 2013 @ 10:10:30AM علیحضرت سید بامی خامنه ای
  • خوب من وکیل دعاوی هستم از لندن، یک فوق لیسانس حقوق از مدرسۀ حقوقی دالاس تگزاس، یک فوق لیسانس حقوق دیگر از دانشگاه میشیگان در آمریکا دارم- من در کراچی در یک خانه 9 خوابه زندگی می کنم. من به زنان 40 تا 55 ساله علاقمندم. من می توانم کمی فارسی صحبت کنم. ثمین خان از شیرپور وکیل دعاوی - من 7 بار به کابل سفر کرده ام.

    October 4, 2013 @ 03:10:14AM samin khan
  • من به مدت 2 تا 3 هفته در ماه اکتبر به تاجیکستان می آیم. من به دنبال یک دوست دختر بسیار زیبا با چشمان و موهای رنگی می گردم.

    September 30, 2013 @ 05:09:17AM karimbuksh
  • سلام من سمیع الله 22ساله ازولایت بدخشان افغانستان همسرحدبه تاجکستان هستم یک دوست دخترتاجکستان میخواهم که هم سالم باشد

    September 29, 2013 @ 07:09:46AM سمیع الله "عزیزی"
  • خوبه

    September 27, 2013 @ 06:09:54PM مهدی
  • salam soheila man tajikam toi mashhad dars mikhonam albate karam mikonam,,age maili ba ham ashna shim va agar az ham khoshemoun omad ba ha ezdevaj kounim,,,,,,

    September 27, 2013 @ 09:09:25AM farid
  • بسیار کارخوب است اما باچوکات اسلامی محمدعلی ازافغانستان

    September 22, 2013 @ 12:09:27PM ‏‎ ‎محمدعلی
  • دخترای تاجیک انقدر هم که شما فکر مکنید خوشکل نیستن البته بعضی ها بله

    September 18, 2013 @ 03:09:25PM رضا
  • کار خدا پسندانه ای ااست ما چطوری میتوانیم عضو سایت سویم

    September 18, 2013 @ 02:09:41PM عبدالباسط
  • کار خدا پسندانه ای ااست ما چطوری میتوانیم عضو سایت سویم

    September 18, 2013 @ 02:09:32PM عبدالباسط
  • اميدوارم دركارتان موفق باشيد

    September 18, 2013 @ 04:09:55AM كامران
  • سلام چقدر ميشه اوميدوار بود از هرات افغانستان

    September 16, 2013 @ 12:09:23PM اميني
  • سلام كار نيك است اگر افرادنيك باشند ازش بدن به ازدواج واحترام كنن زنهارا تشكور

    September 16, 2013 @ 12:09:58PM amini
  • کارخوبیه.خیلی دوست دارم تاجیکستان سفرکنم ولی پولشوندارم فعلأ.عاشق دخترسفیدپوست و قدبلند تاجیکم ولی کسی رو ندارم

    September 13, 2013 @ 07:09:54PM ارشیا
  • salam man behdad hastam az tehran32sale donbal ye dokhtaram wase ashenaii va ezdewaj lotfan

    September 9, 2013 @ 05:09:48AM behdad
  • سلام دوستان تاجیک .من یه پسرمومن ومتشرع ایرانی و45 ساله وورزشکار هستم .مشتاقم بایک دخترمومن ومحجبه وزیبا تاجیک ازدواج کنم .لطفا دراین امرمقدس والهی بمن کمک کنید ودختری بااین مشخصات را بمن معرفی بفرمائید .ممنون ازشما .

    September 7, 2013 @ 04:09:04PM رضا
  • همیشه امید داشتم با یک دختر تاجیکی ازدواج کنم

    September 7, 2013 @ 01:09:37PM عیدی کل
  • من ایرانی هستم ودنبال یک دختر میگردم با آن ازدواج کنم سن 24 ساله

    September 7, 2013 @ 12:09:05PM مهدی
  • این کار خوبی است، اما به صداقت نیاز است. اگر آن را برای علتی خوب سازماندهی کنید، جایزه خواهید گرفت؛ وگرنه مسئولش خواهید بود. این چیز خوب را برای مردم خوب ایجاد کنید.

    September 7, 2013 @ 04:09:47AM akhtar saj
  • من ناصرهستم ازایران قدیم بمدت 4سال درتاشکندزندگی کردم الان میخوام ازدواج کنم سنم 45سال هست وزبان روسی هم میدانم وانگلیسی وعربی

    August 31, 2013 @ 02:08:09AM ناصر
  • سلام اسم من حسن است افغانی هستم 22سال سن دارم ودر پاکستان زندگی میکنم دنبال همسر هستم لطفا کمکم کنید

    August 30, 2013 @ 12:08:17PM حسن افضلی
  • سلام میشه نحوه پیدا کردن یه دوست دختر برم بگید تازه کارم

    August 28, 2013 @ 08:08:39AM غلام
  • من به دنبال یک همدم خوب وزیبا از تاجیکستان هستم ومیخواهم تا یک مدت با هم دوست باشیم وبااخلاق هم اشنا شویم وبعد باهم ازدواج کنیم ایا این موسسه می تواند یک دختر خوب وزیبا برای من پیدا کند

    August 27, 2013 @ 10:08:31AM علی
  • خواهش می کنم، من نشانی شما و تارنمایتان را می خواهم.

    August 27, 2013 @ 02:08:03AM zameer ahmed
  • موسسۀ همسریابی عنوان مناسبی نیست.

    August 26, 2013 @ 07:08:54AM Faruk
  • من یک تاجیک هستم. دوست دارم با یک دختر زیبای 20 تا 35 ساله ازدواج کنم. لطفا با ایمیل من تماس بگیرید. با سپاس.

    August 26, 2013 @ 07:08:19AM alishan
  • این طرح خوبی است. من هم می خواهم با او مشارکت کنم و هرگاه آنها بخواهند خدمات خود را به آنها ارائه دهم.

    August 25, 2013 @ 04:08:22AM Muhammad Akbar
  • من 20ساله هستم

    August 23, 2013 @ 11:08:24PM jan mohammad
  • سلام من در پي دختر تاجيك يا افغان براي ازدواج دايم هستم.

    August 22, 2013 @ 10:08:34AM افشين
  • salam.man mohandese bargh hastam.be tajikestan baray maemoriat amadeham. 30 sal daram,donbale 1 dokhtare khobo bamarame tajik migardam

    August 20, 2013 @ 11:08:00AM ehsan
  • با سلام دنبال یک نفقر در تاجیک میکردم با هم دوست شیم یک خونم برای همدردی

    August 20, 2013 @ 02:08:00AM محمد
  • خیلی دوست دارم به کشور شما سفر کنم اما نمیدونم میتونم اونجا شغل پیدا کنم

    August 19, 2013 @ 04:08:55AM علی ایرانی
  • سلام عاطفه، دوست داری با من تماس بگیری، من منتظر جوابت هستم.

    August 17, 2013 @ 03:08:29AM Tanveer Hussain
  • «همانطور که دیدید، شما باید به دست آورید!» حقیقت این است که هرچه خداوند در قرآن کریم گفته است، برای ساختن مرد خوب و زن خوب (شریک زندگی) است و مرد بد یک زن بد (شریک زندگی بد) خواهد داشت. همانطور یک زن بد یک مرد بد خواهد داشت. اما راستش را بگویم من شخصا تجربه بسیار بدی با این وضعیت ویژۀ زنان داشته ام. من با یکی ازدواج کردم و پس از آن صاحب یک دختربچه شدم. پس از سه سال یک بار نیمه شب از دفترم به خانه آمدم و نتوانستم زنم را در خانه پیدا کنم. دختر بچۀ نازم تنها خوابیده بود، وقتی به زنم زنگ زدم، او تا ساعت 10 روز بعد تلفنم را جواب نداد.

    August 12, 2013 @ 03:08:21AM owais
  • سلام من یک جوانی افغانی هستم درافغانستان مهره زن خیلی بالااست مثل 500000هزار افغانی است یک آدمی غریبکار اینقدار پول راازکجاپیداه کند که درافغانستان کار هم نیست24ساله هستم ازولایت غزنی

    August 10, 2013 @ 08:08:41AM عبدالواحید میرزای
  • من یک تاجر آلمانی هستم و به دنبال یک زن زیبا، باهوش و خلاق 18 تا 40 ساله می گردم. لطفا عکستان را برایم بفرستید. اگر پیشنهاد جالبی داشته باشید، من به کشورتان خواهم آمد.

    August 10, 2013 @ 08:08:44AM Rainer Groeb
  • سلام و درود، باعث افتخار من خواهد بود اگر بتوانم به توسعۀ کار عالی شما کمک کنم. خدانگهدار!

    August 6, 2013 @ 01:08:02PM Adil chatha
  • اِی اُ اِی، من اهل پاکستان هستم و می خواهم دوست پیدا کنم و حتی خواهان داشتن یک رابطۀ طولانی با یک زن تاجیک زیبا بین 40 تا 45 سال می باشم. آیا این موسسه می تواند به من کمک کند و چگونه؟ با تشکر و قدردانی از این اقدام شجاعانه.

    August 6, 2013 @ 09:08:06AM nasrullah khan
  • سلام من هم میخواهم یک دوست دختر داشته باشم باهاش ازدواج نمیکنم اما باهش عشق وحال میکنم

    August 5, 2013 @ 05:08:46AM محمدامین
  • سلام محمدامین هستم ازافغانستان زن میخواهم کسی هست ؟

    August 4, 2013 @ 06:08:05PM محمدامین
  • با سلام من خانمی مطلقه خواهان ازدواج با مردی تا سن 45 ساله هستم تاجیکستانی با تقوا و پرهیزگار من عاشق زندگی با عشق و علاقه هستم .

    August 3, 2013 @ 04:08:15AM عاطفه
  • خیلی خوب است البته اگر سواستفاده نشه من هم دوست دارم یک زن تاجیک داشته باشم

    August 2, 2013 @ 03:08:03PM حسن کریمی
  • این چیز بسیار خوبی برای کمک به افراد تنها است، اما این برای افراد خارج از تاجیکستان، همانند من، چطور عمل می کند؟!

    August 2, 2013 @ 02:08:51PM Muzaffar Khan
  • سلام اسمم انور است از مهاجران افغاني در ايران هستم ١٨سالمه و دوست دارم با يه دختر زيباي تاجيك ازدواج كنم.

    August 1, 2013 @ 06:08:51AM انور رضايي
  • من مهندس افغانی هستم میخواهمم با یک دختر تاجکی ازدواج کنم لطفآ ایمل بزنید

    August 1, 2013 @ 05:08:30AM فرید
  • این خیلی خوب است. آنها به دنبال ازدواج هستند.

    July 27, 2013 @ 09:07:49AM Imran
  • سلام خسته نباشید,شما انگار خیلی ازدواج رو الکی میگیرید بابا اینجا ایرانه کو تاجیکستان بعدشم ندیده؟یهو پسر٢٠ساله زن۵٠ساله براش انتخاب کردن تکلیف چیه؟

    July 26, 2013 @ 04:07:30AM saeid
  • سلام ممنون از این که به فکر ما هستید من هم با نظر دوستان موفقم اگر بتوانم با یک دختر هم زبان و تاجیک اذواج کنم از شما تشکر میکنم

    July 26, 2013 @ 01:07:44AM حمید
  • من ایرانی هستم دختران تاجیک را دوست دارم

    July 25, 2013 @ 10:07:47PM اسماعیل
  • سلام من ایرانی هستم و کرد می خوام همسر آینده م یک دختر خوب و با وقار از تاجیکستان با شه لطفا اگه کسی بود برام ایمیل بفرسته ممنون

    July 25, 2013 @ 05:07:49PM ماردین
  • رسول رحیمی استم درافغانستان مشغول تجارت هستم دنبال يك دوست واقعي تاجيک

    July 25, 2013 @ 04:07:33AM رسول رحیمی
  • سلام من یک مرد سی ساله افغانی هستم دنبال یک زن خوب برای دوست واقعي تاجک درتاجيكستان یا افغانستان هستمږ

    July 25, 2013 @ 03:07:47AM رسول رحیمی
  • من اهل افغانستان هستم، می خواهم با یک دختر تاجیک 25 تا 28 ساله ازدواج کنم. من می خواهم همسرم اهل تاجیکستان باشد.

    July 24, 2013 @ 05:07:41AM Aakif
  • سلام من ي جوان ‏25ساله هستم دنبال ي رن ميكردم بيوه باشد

    July 21, 2013 @ 06:07:34AM سامان
  • من ایرانی هستم و مشتلقم که همسر تاجیک اختیار کنم در تران زندگی میکنم شاغل هستم منزل شخصی دارم مهربون و اروم هستم رنگ پوستم سبزه روشن هست واز زنان تاجیک بخواطر نجابتشون خوشم مییاد دوست دارم همسرم چاق نباشه و پوستش سفید یا سبزه روشن باشه اگر کس پیدا بشه برای ازدواج به تاجیکستان مییام تا با ایشون اشنا بشم و ازدواج کنم و با خودم به تهران بییارمش.

    July 19, 2013 @ 11:07:32AM کامروا
  • سلام من یه مرد سی ساله ایرانی هستم دنبال یه زن خوب برای ازدواج میگردم

    July 18, 2013 @ 09:07:07AM سامان
  • سلام اينجانب با توجه به احساس علاقه و دوستي و خويشاوندي كه با مردم خوب تاجيكستان دارم امادگي دارم كه كليه امكانات خود را در ايران در اختيار اين موسسه محترم كه با اهداف والاي انساني فعاليت مي كند قرار دهم

    July 16, 2013 @ 11:07:56PM عبدالرضا
  • افغان استم درعربستان مشغول تجارت هستم دنبال يك دوست واقعي درتاجيكستان

    July 15, 2013 @ 02:07:41PM محمد سرور
  • با سلام و تشكر از انعكاس ديدگاه اينجانب بعرض ميرسانم من روز پنج شنبه 17 مرداد 92 مطابق با 8 اگوست براي بازديد از شهر تاريخي خجند كه ارزوي ديرينه ام بوده و همچنين ديدار از موسسه شما از ايران به تنهايي به شهر خجند خواهم امد با توجه به علاقه و دلبستگي ام به مردم عزيز تاجيكستان كه بهترين خويشاوند ايرانيان هستند و اشتراكات فرهنگ و تاريخ و زبان دو ملت را به هم پيوند داده اميد است هر چه زودتر سعادت ديدار هموطنان ديرينه ام را داشته باشم . برقرار باد پيوند عاشقانه و ابدي دو ملت تاجيكستان و ايران

    July 15, 2013 @ 12:07:12AM عبدالرضا
  • salam man iraniam wa dar orupa zendegi mikonam ye dokhtare tajiki bara ezdewaj wa farzand mikham mamnunam azatun

    July 14, 2013 @ 10:07:36AM ariush
  • salam maghaleye khubi hast age momkene kheili dust daram dar tagikestan ezdewaj konam

    July 14, 2013 @ 10:07:57AM driush
  • سلام من یک مرد سی وپنج ساله اهل افغانستان هستم دنبالی یک زنی وواقعی میگردم میشه ازاینجا پیدا کنم لطفا رهنمای کنید

    July 9, 2013 @ 04:07:42PM مجیب الرحمن
  • با سلام و با تشكر اينجانب با توجه به بازيدي كه در اينده نزديك از خجند خواهم داشت مايل هستم ملاقاتي با مسئولين محترم اين بنياد و موسسه محترم داشته باشم لذا خواهشمندم مساعدت و راهنمايي فرماييد

    July 7, 2013 @ 11:07:23PM عبدالرضا
  • salam man 1 dokhtar irani hastam dos daram b 1 mard tajik ezdevaj konam emkanesh hast?

    July 7, 2013 @ 10:07:45AM soheila
  • آیا شما نشانی مؤسسۀ ازدواج در شهر دوشنبه را دارید؟ من کویتی هستم و می خواهم با یک زن تاجیک ازدواج کنم.

    July 6, 2013 @ 08:07:55AM ebrahim
  • سلام من ایرانی هستم ودنبال یک دوست واقعی آیا در تاجیکستان دوست واقعی یافت میشود

    July 4, 2013 @ 09:07:45AM محمد
  • من فقط می خواهم از کسانی که این سایت را اداره می کنند، تشکر کنم. امیدوارم کسانی که ناراحت هستند بتوانند همراه روحی خود را پیدا کرده و با امید به یافتن خوشبختی با خوشی زندگی کنند! اگر، البته، این سایت واقعیت داشته باشد! من امیدوارم واقعی باشد!

    July 4, 2013 @ 06:07:44AM Mijgona
  • سلام من کار تجارت صنایع دستی ایران دوست در با کسی در تاجیکستان اشنا بشم وواشنای با بازار تاجکستان داشته باشه

    June 30, 2013 @ 02:06:02AM محمد
  • نام من علی معماری ساختمان هستم دوست دارم با یک دختر تاجیک اذدواج کنم

    June 29, 2013 @ 04:06:19PM علی
  • سلام من ایرانی هستم میخوام با یه مرد تاجیکی ازدواج کنم میشه راهنماییم کنین

    June 27, 2013 @ 02:06:42AM zahra
  • سلام من همانطور که عرض کردم خاضرم با خانمی میانسال تاجیک ازدواج کنم وفرزندانش را به ثمر برسانم

    June 26, 2013 @ 02:06:19PM محمد
  • اسم من پوزیکا است و 36 ساله هستم. من در شهر دوشنبه زندگی می کنم. سایت شما را در محل کارم دیدم و خیلی خوشم آمد. خدایا کمک کن همه خوشحال باشند و هر کسی نیمه دیگر خودش را پیدا کند. همه برای یکدیگر آفریده شده اند!!!

    June 25, 2013 @ 02:06:57AM Хусейнова Покиза
  • دخترهای تاجیکی خیلی بهتر از دخترای ایرونی هستند من دوستشون دارم.

    June 24, 2013 @ 07:06:10AM احمد
  • اگر از این مساله سوء استفاده نشود و زنان بیوه بتوانند دوباره با مرد مناسبی که دوست دارند ازدواج کنند، بسیار خوب است.

    June 23, 2013 @ 02:06:53PM Anwarali
  • بسیار خوب بود من ایرانی هستم ومردم تاجیکستان را بسیار دوست دارم اگر خانومی تاجیک میانسال بدوستی در ایران بخواهد من جانم را برایش میدهم

    June 23, 2013 @ 12:06:23PM محمد
  • سلام من یک ایرانی هستم واز مردم تاجیکستان خیلی خوشم می اید . میخواهم برای کار و اقامت به تاجیکستان بیاییم . همچنین با یک دختر تاجیکستانی میخام ازدواج کنم . آیا کسی مایل هست . لطفا ایمل بفرستید.

    June 23, 2013 @ 08:06:53AM نیما
  • من خیلی ها دوست دارم بایک دخترفربی تاجکی ازدواج کنم

    June 23, 2013 @ 01:06:56AM داکتر عبدالحی
  • سلام فرهاد از تهران با حرکت شما موافقم چونکه این روزا پیدا کردن یک زوج مناسب وسالم بدون رابط سخت وغیر ممکه وهر کسی مشگل خودشو داره من ازدواج کردم ولی موفق نیست همیشه دلم میخواست با یک دختر تاجیک ازدواج میکردم اگر این فرصت برایم پیش بیاد آرزوی دیگری ندارم

    June 22, 2013 @ 04:06:02AM فرهاد
  • من شعبانم و خیلی تشکر میکنم که همچین خلاقیتی در خجند تاجیکستان افتادهه. لطف کنید شماره تماس یا آدرسی از موسسه بزارید تا بتوانیم با شما تماس بگیریم. ممنون

    June 21, 2013 @ 11:06:09AM شعبان
  • سلام. من شعبان هستم از ایران. و خیلی خوشحال شدم که ایران برنامه در تاجیکستان در حال اجراست . من بارها به تاجیکستان آمدم و خیلی خوشحال میشوم که آدرس یا شماره تماسی در سایتتان باشد که بتوانیم با شما صحبت یا مکالمه داشته یاشیم. لطفا جواب دهید . ممنون

    June 20, 2013 @ 11:06:37AM شعبان
  • من خوشحالم که چنین سازمانی وجود دارد و من از این افراد برای همه چیز تشکر می کنم.

    June 20, 2013 @ 12:06:14AM Илхом
  • سلام به شما

    June 18, 2013 @ 05:06:11AM abdulhaq
  • من در ایران هستم ومی خواهم یک دوختر تاجیک زیبا ازدواج کنم راستی من افغانم ازشما تشکر

    June 16, 2013 @ 03:06:55PM امید
  • این کار واقعاً ابتکار خوبی برای بی همسران که توان ازدواج راندارد کار خوب است ما به نماینده گی از بیهمسران از کارمندان موسسه همسر یابی سپاس گذاری مینمایم امید است که ساحه عملی آن بیشتر باشد.

    June 16, 2013 @ 06:06:35AM عبدالعزیز
  • اگه اعتماد لازم را بدست بیاورید خوب است.

    June 16, 2013 @ 05:06:40AM علیرضا
  • این گامی خوب و پیشرفت برای حقوق بشر است. من صد درصد موافقم. من همچنین مایلم تا از این اولین موسسه همسریابی استفاده کنم.

    June 14, 2013 @ 05:06:29AM Muhammad Akbar
  • این خوب است؛ چرا که بیوه ها و دخترهای ازدواج نکرده به راه غیراخلاقی از یک طرف کشیده نمی شوند و مردان جوان نیز از سوی دیگر می توانند به آرزوهای خود برسند. کمک به افراد نیازمند به شیوۀ قانونی بر اساس ایدئولوژی اسلام است. سپاسگزارم.

    June 13, 2013 @ 08:06:20AM Dr. Abdul Salam
  • من یک دختر تاجیک می خواهم. من در دبی زندگی می کنم. لطفا کپی را بفرستید و به دبی من خوش آمدید! خواهش می کنم، من منتظرم!

    June 11, 2013 @ 11:06:48AM abdul qadir
  • من هم مخواهم با یک دختر تاجیک ازدواج کنم البته واقعیت دارد این موسسه شما وسلام

    June 11, 2013 @ 07:06:24AM عبدالقدیر
  • این یک ایدۀ بسیار خوب است.

    June 8, 2013 @ 09:06:35AM Syed Sajjad Hussain
  • من فوق مهندس و ایرانی هستم دوست دارم با خانم تاجیکی ازدواج کنم تطفا ایمیل دهید متشکرم

    June 7, 2013 @ 02:06:35PM حامد
  • این ایده و گزینه خوبی است و امید است که همه زنان بیوه و طلاق گرفته بتواند به شیوه ای بسیار خوب همسر پیدا کنند.

    June 7, 2013 @ 12:06:55PM khanafridi
  • من علاقه دارم با يك دختر تاجيك اشنا شوم

    June 7, 2013 @ 09:06:25AM amir77
  • عجب! این یک فعالیت عالی برای زنان و مردان است!

    June 6, 2013 @ 03:06:42AM Muhammad Rizwan
  • من امیدوارم که مراد قربانوف در افتتاح این موسسه موفق شود، با آرزوی موفقیت و کامیابی، تا هیچ زن و مردی تنها نماند.

    June 5, 2013 @ 04:06:15AM Зарина
  • سلام علی بود

    June 4, 2013 @ 08:06:27AM حجت
  • ازنظربنده خوب است چون کسانیکه طلاق گرفته ویا دختران که هنوز ازدواج نکرده اند به رای بد نمی روند ومردان مجرد هم به خواسته خود میرسند

    June 4, 2013 @ 01:06:10AM محمد حسن
  • آقا/خانم محترم، من به پروژه شما علاقه دارم. من در کراچی و در یک خانۀ 9 خوابۀ بزرگ زندگی می کنم. من زن ندارم و تا حدی می توانم فارسی صحبت کنم. من از وکلای لندن هستم و وکیل ارشد نیز می باشم. ثمین خان شیرپور، وکیل دادگستری.

    June 3, 2013 @ 01:06:41AM samin khan
  • من دختر تاجیک رادوست دارم

    June 1, 2013 @ 04:06:24AM abdulhaq
  • سلام نام من هست خان جان من میخواهم بایک دخترتاجکی ازدواج کنم وافغان هستم

    May 31, 2013 @ 11:05:01AM خان جان
  • ازنظربنده خوب است چون کسانیکه طلاق گرفته ویا دختران که هنوز ازدواج نکرده اند به رای بد نمی روند ومردان مجرد هم به خواسته خود میرسند من امید وارم درافغانستان هم این طورجاهادرست شه تشکر

    May 28, 2013 @ 10:05:04PM سیداختر سادات
  • سلام من میخواهم با یک دختر تاجیک باسواد ازدواج بکنم

    May 27, 2013 @ 01:05:26PM سیروس
  • سلام شاهین هستم از تهران من میخواهم همسر آینده ام یه تاجیکستانی باشد 19سال شغل آزاد ورزشکار

    May 25, 2013 @ 06:05:56AM شاهین
  • سلام من افغان هستم ازاستان پنجشیر میخواهم یک خانم زیبای تاجکی داشته باشم بخاطریکه ماوه تاجکها هم فرهنگ هستیم لطفااگرامکان داشته باشدبخ ایمیل ادرس بنده جواب بفرستی وسلام بتمام تاجیکها

    May 24, 2013 @ 09:05:54PM [email protected]
  • من 28 سالمه و دارام کارای اقامت تاجیکستانو انجام بدم میخوام یه اشپزخانه یا فست فود بزنم دنبال یه دختر خوشگل خوشتیپ میگردم خواننده هم هست اسمش زلیخواه هست اگه از ایشون ادرس ایمیل یا تلفن داره واسم ایمیل کنه ممنون

    May 20, 2013 @ 11:05:40AM بهروز
  • سلام من استاد دانشگاه در ایران هستم. میخواهم با یک دختر تاجیک ازدواج کنم و به تاجیک ستان بیایم.وضع مالی من خوب است مرا راهنمایی کنید.قدردان شما آریا

    May 19, 2013 @ 01:05:16PM آریا
  • من دختر تاجیک رادوست دارم میخوام باهاشازدواج کنم

    May 16, 2013 @ 04:05:13PM سعید
  • سلام به عزیزان هم کیش و همزبانم در تاجیکستان بسیار به فرهنگ شما علاقمند هستم و تبریک مرا برای راه اندازی انجمن همسریابی بپذیرید . من یک یک ایرانی ۵۰ساله هستم که سالهاست در المان زندگی میکنم و بعد از یک جدایی خواستار ازدواج با دخترخانمی پایبند و باوفای تاجیکی که علاقمند به زندگی در اروپا باشد میباشم .مرا راهنمایی کنید سپاس از مهرتان

    May 16, 2013 @ 10:05:28AM ارمین
  • این یک کار بسیار خوب است از همچو یک ابتکار تقدیر میکنم

    May 12, 2013 @ 01:05:01PM drharoon kohistani
  • باسلام بنده ازايران هستم حدود40 سلا ومديريك شركت ميخواهم بايك زن28تا32 ساله تاجيك ياروسي والبته خوش استيل ازدواج كنم ممنون

    May 7, 2013 @ 09:05:17AM اصغر
  • من میخواهم بایک دخترتاجکی ازدواج کنم وافغان هستم

    May 5, 2013 @ 05:05:41AM عبدالوحید احساس
  • مقاله جالب بوده

    May 5, 2013 @ 05:05:07AM عبدالوحید احساس
  • من ایرانی هسیتم می خوام با دختر تاجیکی دوست بشم و ازدواج کنم.

    April 30, 2013 @ 05:04:31AM امین
  • «اِی او اِی» من به دنبال دوست پیدا کردن و حتی ازدواج با زن 35 ساله و بالاتر هستم، قد من 6 فوت است، زیبا، سفیدرو، مهندس، در یک خانه بزرگ متعلق به خودم زندگی می کنم و دوستان قابل اعتماد و مهربان می خواهم.

    April 27, 2013 @ 03:04:12PM yunus ghaznavi
  • من چندین بار در سایت شما نظر داده ام. تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ام! کسی می تواند به من بگوید چطور می توانم وارد سایت موسسه شده و ثبت نام کنم؟ با سپاس...

    April 25, 2013 @ 01:04:56AM utkur
  • آیا ازبک ها به این سایت دسترسی دارند؟ من ازدواج نکرده ام و دوست دارم این موسسه به من کمک کند تا یک همسر پیدا کنم.

    April 23, 2013 @ 12:04:17AM Utkur
  • آیا یک روس که در مسکو زندگی می کند، می تواند یک دوست شهروند ارشد مناسب و معقول برای خودش پیدا کند؟ مذهب برای من تفاوتی ندارد. من معتقدم هر کسی آزاد است به هر چه که می خواهد اعتقاد داشته باشد.

    April 22, 2013 @ 07:04:19AM Олег
  • بسیارکار خوبی انجام میدهید موفق باشید

    April 21, 2013 @ 02:04:58AM سعید
  • خیلی‏ ‏جالب‏ ‏بود‏ ‏من‏ ‏دوست‏ ‏دارم‏ ‏عضو‏ ‏بشم‏ ‏از‏ ‏افغانستان‏ ‏هستم‏ ‏از‏ ‏کشوری‏ ‏عزیز‏ ‏تاجیکستان‏ ‏مردم‏ ‏همزبان‏ ‏خودمان‏ ‏زن‏ ‏بگیرم‏ ‏با‏ ‏تشکر‏ ‏از‏ ‏مدیر‏ ‏سایت

    April 19, 2013 @ 03:04:45PM عدالکریم‏ ‏
  • می پسندم

    April 19, 2013 @ 09:04:52AM jafara
  • خلی خوب هست اگر جوانان همدیگرا آنچه که هست بشناسه

    April 19, 2013 @ 12:04:21AM رحیم هستم شهریار ایرن
  • بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که حفاظت از حقوق زنان در این موسسه انجام می شود تا عوامل غیرقابل اعتماد نتوانند از آنها سوءاستفاده کنند؛ به ویژه خارجی ها.

    April 18, 2013 @ 08:04:39AM Iftikhor
  • موفق باشيد

    April 15, 2013 @ 01:04:39AM علي توكلي
  • ما را نیز دریابیید

    April 13, 2013 @ 03:04:41AM ارمین
  • سلام من از ایرانم از کرانه های خلیج فارس . یه دوست تاجیک میخوام دختر باشه خب بهتره چون صادقتر و دقیقترن. هم دعوتش میکنم بیاد ایران هم دوست دارم بیام تاجیکستان کسی اگه هست مخصوصا دختر خانوم تاجیک ایمیل بذاره تا باهاش تماس بگیرم

    April 12, 2013 @ 04:04:30PM مسعود
  • آیا افغانی های مقیم افغانستان هم میتواند ازاین سایت استفاده کند؟

    April 12, 2013 @ 02:04:47AM محمد
  • به نظرمن به افغانها که به دلیل محتلف در افغانستان نمی توانند رنده گی کنند این جانس رابدیهد تا با تاجیکها همسفر شوند و به انحجا امده هر دو زنده گی خوش را اغاز کنند.

    April 11, 2013 @ 03:04:42AM احمد ضیا
  • بسیار کار خوب هست

    April 10, 2013 @ 12:04:50PM ادریس الله
  • سلام خوبه اگه مکنه آدرس این سایتو برام بفرستین تا منم عضو بشم . مردم هم زبون و فرهنگی تاجیکستان دوس دارم . زنده باد تاجیکستان و دخترای تاجیکستان

    April 8, 2013 @ 07:04:41AM داود
  • bare peida kardan va zendgi be donbal ye hamsare tajik megardam va tasmimam jedi meibashad

    April 7, 2013 @ 07:04:23AM mehrdad
  • سلام من از ایران پیام میذارم خیلی دوس دارم با یک زن تاجیکی ازدواج کنم مشه منو راهنمایی بکنین؟ ممنون

    April 6, 2013 @ 10:04:01AM امیر
  • سلام سا نو مبارک من یک روانشناس هستم جوامع در حال رشد که سناسایی افراد مشکل است چنین موسساتی میتواند کمک کننده باشد.

    April 5, 2013 @ 02:04:47PM مهردادنامور
  • ضمن عرض سلام وخسته نباشید . بله این بهترین وسالم ترین کاری هست که جهت سلامت جامعه باید درهمه کشورها ترویج پیداکند . مطمئن باشید که خدا اجر وپاداش کار خیر رامیدهد.

    March 29, 2013 @ 10:03:03AM محسن
  • in kare besyar alii va khobiye bayad be hame forsate barabar dad

    March 23, 2013 @ 03:03:45AM ramin
  • بسیار خوب و زیبا!

    March 16, 2013 @ 06:03:20AM murad ali
  • بدرود... کاری که انجام می دهید، عالی است. من واقعا کاری که می کنید را دوست دارم و از شما به خاطر آن قدردانی می کنم. من کشور شما را دوست دارم.

    March 15, 2013 @ 05:03:39PM naseem ahmad
  • سلام براي كاركنان اين موسسه ايااين سايت واقعيت دارد يا براي سرگرمي جورشده است وكسانيكه ايميل نموده جواب دريافت كرده است يا خير؟

    March 6, 2013 @ 04:03:42PM محمد سليم
  • سلام هاي خودرا خدمت كارمندان اين موسسه تقديم ميدارم اين كاربسيار خوبي است كه شمااين موسسه رابنا كرده يد .

    March 6, 2013 @ 04:03:20PM محمدسليم عباسي
  • سلام! من سایق هستم از هرات، افغانستان. اولا تشکری زیاد میکنم از شما واز سایت خوب شما بعدا اگر امکان دارد آدرس ایمیل یا شماره تلیفون این موسسه را برایم بفرستید ممنون میشم. میخوام با یک خانم تاجیکی ازدواج کنم.

    March 5, 2013 @ 03:03:28PM سایق
  • دختری که خواهان زنده گی سالم باشد در افغانستان دوست داشده باشد زنده گی کند من دوست دارم با یک دختر سالم تاجکی زن بیگرم البطه من سنم ۲۳ سال دارم دختری باشد زیر ۲۰ سال داشته باشد

    March 3, 2013 @ 11:03:04AM اصف
  • بسيار كار ارزشمندي انجام ميدهيد كه موسسه همسر يابي را ايجاد كرده ايد.

    February 26, 2013 @ 12:02:43AM جعفري
  • دوست دارم با یک زن تاجیک اشنا بشم

    February 21, 2013 @ 08:02:23PM امیر از ایران
  • سلام من موسسه شما را دوست دارم و می خواهم با شما ارتباط داشته باشم. من می خواهم برای سکونت به تاجیکستان بروم. من همچنین می خواهم ازدواج کنم. لطفا کمکم کنید!

    February 13, 2013 @ 03:02:41PM odubela gbenga
  • ابراهبم هستم ازافغانستان میخواهم همسری به خودپیداکنم ازتاجکستان من درین کشوردرس مخوانم

    February 10, 2013 @ 02:02:23PM ibrahim
  • با سلام و تشكر از سايت بسيار خوبتون من سعيد هستم از ايران اگر شما آدرس و يا تلفني از اين موسسه داريد به من ايميل كنيد چون خيلي علاقه مندم با يك دختر تاجيك ازدواج كنم

    February 3, 2013 @ 02:02:39AM سعيد
  • با سلام . کار بسیار خوبی کردین . نظر دیگر دوستان رو خوندم به به این نتیجه رسیدم که اگر . سایت رو به شکلی طراحی کنید تا برای هر سه کشور فارسی زبان قابل استفاده باشه خیلی کارکرد بهتری میتواند پیدا کند. این کار به رونق سایت می افزاید و نیز باعث ارتباط بیشتر مردم فارسی زبان میشود . راستی من هم مجرد هستم و خیلی دوست دارم با سایت شما و مردم تاجیک بیشتر اشنا بشوم.

    February 1, 2013 @ 08:02:07AM عباس
  • با عرض سلام خدمت تمام مردم تاجکستان .بسیار کار خوب است تشکر ازمدیر مسول این سایت.

    January 31, 2013 @ 04:01:28AM نظام الدین
  • سلام. من اسمم بهروز هست و در شادجه مشغول به کار هستم دوست دارم دوست دختر تاجیکستانی میخواستم. آخه تاجیکستان مردمان خوبی هستن

    January 29, 2013 @ 02:01:24PM بهروز
  • ازدواج کار بسیار خوبیست نه بخاطر مادیات بلکه انسان نیازمند به پشتیبان دارد تنهایی فقط بخدامی آیدآدم تا آخر عمر نیاز به این دارد که یکنفر رادوست داشته باشد وکسی نیز اورا دوست داشته باشد

    January 24, 2013 @ 11:01:37AM محمد
  • با سلام و خسته نباشيد من ميخواستم اگر ممكنه ادرس و تلفن يا ايميل اين موسسه رو برام ايميل كنيد چون دوست دارم با يك دختر تاجيك ازدواج كنم با تشكر از سايت خوبتون

    January 18, 2013 @ 08:01:12AM saeid
  • جرا این موسسه سایت اینترنتی ندارد؟؟بدون سایت فایداه ای ندارد.در ضمن فارسی زبانان ایران تاجیکستان افغانستان و پاکستان میتوانند با هم آشنا شوند و حتی ازدواج کنند این کار باعث دوستی بیشتر بین فارسی زبانان و ترویج مودت میشود.

    January 16, 2013 @ 04:01:46PM ناز طلااز کرماشان ایران
  • ایده خیلی خوبی است، من ایرانی هستم که در لندن زندگی می کنم و همسرم را طلاق داده ام. من دوست دارم با یک زن اهل تاجیکستان آشنا شده و ازدواج کنم. باز هم از تلاش فراوان شما سپاسگزارم.

    January 15, 2013 @ 08:01:29AM ahmad
  • درود بر شما... من از انگلیس هستم. خبرها عالی هستند! در تلاش هایتان موفق باشید. آیا ممکن است ایمیلتان را بگذارید تا من درخواستی برایتان بفرستم؟

    January 14, 2013 @ 12:01:01PM Al M
  • با عرض سلام خدمت مردم متمدن تاجیکستان من یک پسر ایرانی هستم عاشق مردم دوست داشتنی تاجیکستان که رسم ورسوماتشان بسیار شبیه به ایران از نظر زبان فرهنگ دین و... است به همین خاطر من خیلی خیلی از دختران تاجیکستان خوشم میاید واقعا دوست دارم با یک بانوی تاجیکی ازدواج کنم لطفا آیا امکان دارد اگر امکانش هست مراحل را برایم بگویید و اگر نه تا خودم برای این کار به تاجیکستان بیایم. با تشکر دوست دار شما مردم تاجیکستان ایمان

    January 11, 2013 @ 11:01:06AM iman
  • من ازایران/به کشورهم زبان ومردم هم نژادم ازتاجیکستان بسیارعلاقمندم دوست دارم دوستی درتاجیکستان داشته باشم

    January 11, 2013 @ 09:01:21AM فرامرز
  • کار بسیار خوبی است.

    January 9, 2013 @ 01:01:15AM Rahim
  • بسیار کار خوب است من یک افغان هستم و میخواهم با یک زن و یا دختر تاجک عروسی کنم لطفا معلومات بیشتر دهید

    December 28, 2012 @ 02:12:15AM نورعلی
  • خوبه

    December 15, 2012 @ 01:12:22PM خسرو خسروی
  • اگرراست ودرست باشدکار خوب است نسبت به بی سرنوشتی انسانهای تنها.....

    December 2, 2012 @ 01:12:34PM anwar sadat
  • من میخواهم از تاجکستان همسر بگیرم من افغانی هستم در کابل زنده کی دارم

    December 2, 2012 @ 03:12:38AM محمد سرور صدیقی
  • بسیار حرکت جالبی است باید بیشتر به خانم ها اطلاع رسانی کرد

    December 1, 2012 @ 04:12:30PM امید
  • عمل بسیار پسندیده ای است چون تمام انسانها حق استفاده از یک زندگی خوب را دارند.البته بشرطی که به زنان به چشم یک کالای تجاری نگاه نکنیم.متشکرم

    November 22, 2012 @ 09:11:50AM فرهاد
  • خدمت مدیرمسول و کلیه کارکنان این موسسه تبریک عرض میکنم.با این کار خدا پسندانه .هم پسران و دختران و هم زنان و مردان بیوه را به خانه بخت میفرستید و هم از ایجاد فساد احتمالی در بین جوانان جلوگیری میکنید.من که یک ایرانی هستم کار نیک شما را تحسین میکنم و ارزوی موفقییت برای شما و کامیابی برای دختران وپسران تاجیک را دارم و البته ما ایرانیان هم حاضر به ازدواج با دختران و زنهای بیوه تاجیک هستیم. کاش مدیر مسول این موسسه راهی برای اشنایی ما ایرانیان با مردم عزیز تاجیک هم ارایه کند .انشا لله .با تشکر داریوش ایران اهواز

    November 16, 2012 @ 07:11:58PM داریوش
  • بادرود برشما خیلی تجیکستان ومردم ان رادوست دارم وقصد ازدواج با یک دختر خانم از شهر خجند را دارم چون خیلی این شهر به اصفها ن درایران همانند است ایا شما به من کمک می کنید

    November 13, 2012 @ 01:11:54AM کورش مهرکانی
  • ااین کارکاملا موافق هستم

    November 9, 2012 @ 08:11:15AM hadi
  • سلام با این کار موافقم.

    October 20, 2012 @ 07:10:09AM ابراهیم
  • کاش امکانات این رو داشته باشید که ایرانیها هم به شما مراجعه کنند

    October 16, 2012 @ 10:10:02AM حامد
  • سلام! اولاً تشکر میکنم از رهبری این موسسه که واقعاً هم یک راهی درست را از نظر من انتخاب نمودند. من عزیزالله نوری از کشور افغانستان هستم می خواهم یک خانم از کشور تاجکستان ادواج کنم ............. اگر شما مرا کمک کنید ممنون شما خواهم بود ...

    October 10, 2012 @ 05:10:12AM AzizullahNoori
  • سلام برهمه دوستان كه در اين روم هستن

    October 6, 2012 @ 08:10:29AM بشير
  • سلام ادریس قنبری هستم افغانی مقیم ایران دانش آموزرشته علوم تجربی فوق العادست

    October 4, 2012 @ 02:10:58AM ادریس
  • من فكر ميكنم اين سايت بتواند به افراد مجرد كمك كند تا براي خود يك هم‌انديش و هم‌فكر پيدا كند همچنين ميتواند به افراد كمك كند از همديگر شناخت داشته باشند

    September 28, 2012 @ 04:09:12AM امير احمد
  • از نظر من خيلى خوب است

    September 22, 2012 @ 03:09:18AM الياس تنها
  • اطلاع رسانی خوبی انجام داده اید . با تشکر

    September 21, 2012 @ 01:09:17AM حسن
  • من حمید ازایران/به کشورهم زبان ومردم هم نژادم ازتاجیکستان بسیارعلاقمندم دوست دارم دوستی درتاجیکستان داشته باشم

    September 12, 2012 @ 02:09:06PM حمید
  • از نظر من این سایت خوب است تا جای که من فکر میکنم جلو گیری از فجایی است تا دختران بصورت قانونی و نکاه اسلامی وهمچنان بچه همینطور ازدواج کنند.

    September 1, 2012 @ 07:09:39AM محمدکریم
  • این سایت بسیار دوست داشتنی است

    August 28, 2012 @ 07:08:05PM رامین
  • سلام: من یک ایرانی هستم و 3 روز دیگر برای یک سفر کاری به دوشنبه خواهم رفت و مدت 4 روز مهمان شما هستم . دوست دارم در مدت اقامتم با کسی آشنا شوم تا با او به مناطق مخطلف شهر دوشنبه بروم و با آداب و رسوم آنجا اشتا شوم / البته ترجیهان دختر خانم تاجیک . لطفا در صورت امکان بامن تماس بگیرید . با تشکر [email protected]

    August 22, 2012 @ 11:08:40AM مجتبی
  • خیلی خوب است خوشحام از اینکه اینکار در کشور شما انجام شده در ایران به صورت نادرست این کار انجام میشود خیلی دوست دارم سفری به تاجیکستان داشته وبا مردم هم زبان خود موهاوره ای داشته باشم خدانگهدار.

    August 13, 2012 @ 10:08:41AM مهدی
  • عالی من یک ایرانی هستم میخاهم با یک دختر تاجیکستان ازدواج کنم

    August 9, 2012 @ 01:08:03AM ali
  • بسیار خوب است عالی من ازافغانستان هستم یکدوست تاجیکی مخواهم البته دختر خانم

    July 30, 2012 @ 10:07:08AM مجیب
  • به نظر من خیلی خوب است کاش که بر من بیدا کنید

    July 28, 2012 @ 09:07:10AM لمر تنها
  • سلام من افغان هستم خوشحالم که درچوکات اسلام باجوانهای مجرد کمک وهمکاری شود ماهم ............

    July 20, 2012 @ 01:07:09PM ساحل
  • عالي وبسيارخوب

    July 20, 2012 @ 05:07:16AM علي
  • بنده به این نظر است که انسانها به یکدیگر ضرورت دارند و بدون شک یک زن امید به خدا و بعد به شوهر دارد. در هر جای دنیا که است و زن را خداوند گفته که من از هفت آسمان زن را پائین کردم و نام او را مادر گذاشت پس احساس من مثبت است در این مورد به شرط اینکه احساس را مرد ها داشته باشند که واقعاص پا بندی به اصل همچنین دختران و بانوان باشد من از افغانستان هستم و فعلاٌ مجرد هستم شخص تحصیل یافته اما اگر امکان داشته باشد با همکاری شما دوستان دختر تحصیل یافته میگیرم مردم دوشنبه و تاجکان مردم بی غرض ، با دانش ،با فرهنگ و عنعنات پسندیده ، مردم با دین و با شرف ، با دیانت و بلاخره با تقوا و از همه مهمتر هم مرز کامیابی زیاد میخواهم برای این موسسه یا نهاد و خدا کند که احساسات هر دو جانب را در نظر بگیرند تا یک آینده روشن و زنده گی مشترک و همنظر باشند چرا که تهداب اش از همین نهاد بشته میشود وسلام

    July 11, 2012 @ 05:07:18AM انجنیر فضل الرحمن
  • سلام بسیارکار خوب است من از افغانستان هستم مردم تاجکستان را بسیار دوست دارم

    July 10, 2012 @ 03:07:41AM جلیل
  • خوب

    July 6, 2012 @ 05:07:50AM عبدالرحمان
  • بسیار عالی اما چطور میشه عضو این سایت شد و پرسشنامه پر کرد؟

    July 3, 2012 @ 05:07:50PM ASHKAN
  • سلام! اولاً تشکر میکنم از رهبری این موسسه که واقعاً هم یک راهی درست را از نظر من انتخاب نمودند اما تنها به اشخاص که بیوه هستند نه به ان تعداد از اشخاص که تازه جوان شده اند چون از این راه سو استفاده کرده وراهی را انتخاب میکند که ان باعث مشکلات چون ادامه ندادن تحصیل، مشکلات فامیلی،فرق در مابین دوستان میگردد در این موسسه بهتر این خواهد بود تا فقد و فقد به اشخاص بیوه (زن ومرد) چنین یک راه را پیش بیگیرد و بس من در خاروق تاجکستان درنمایندگی دانشگاه آیسا میانه درس میخوانم اما در اصل ازاین افغانستان هستم و از این کارخوشبینم امید که در این رابطه با علما دینی هم تجدید نظر شده باشد تا مردم محترم تاجکستان به دیده بد به این موسسه نه نیگرند در آخیر موفیقت بیشتر تان را آرزو دارم کامگار باشید. تشکر

    June 28, 2012 @ 04:06:52AM نوید الله "ندرت "
  • بله با غم و سختی این زن اشنام و کاش در سفری که به دوشنبه دارم او را ببینم -باران

    June 20, 2012 @ 04:06:28PM باران
  • آشنایی وازدواج

    June 13, 2012 @ 09:06:49AM فرهاد
  • من از ایران هستم تاجیکستان را بسیار بسیار دوستدارم و دوست دارم از این کشور زیبا که دارای فرهنگ و از هم نژادهایم می باشند ازدواج کنم لطفا راهنمایی کنید

    June 12, 2012 @ 04:06:02AM ایرانی
  • کارخوب است

    June 10, 2012 @ 02:06:35AM نویی
  • salm pedramm az iran

    June 7, 2012 @ 05:06:58PM pedram
  • بسارعالی میباشد برای مجردان بی پول

    June 7, 2012 @ 01:06:11AM داکتر امین الله رسولی
  • من یک ایرانی هستم میخاهم با یک دختر تاجیکستان ازدواج کنم اگر کسی تمایل دارد به این شماره تماس بگیرد

    June 4, 2012 @ 10:06:01AM اهورا مزدا هداوند خانی
  • کار بسیار خوبی است همون چیزی که خدا خواسته . من یه ایرانیم که کشور تاجیکستان را دوست دارم هردو ماه یه با میام خجند برای تجارت. اگه کسی باشه باهاش دوست میشم

    May 29, 2012 @ 04:05:12PM رضا
  • من سال 2009 به تاجیکستان سفر کردم واقعا مردمانی مهربان و دلسوز هستند من قصد دارم در انجا سرمایه گذاری کنم از شهر دوشنبه و مردمانش خیلی خوشم امد

    May 21, 2012 @ 08:05:27AM مهدی صبوری
  • سلام

    May 18, 2012 @ 12:05:07AM امیر
  • سلام من از ایران شهر اصفهان هستم و دوست دارم با یک بانوی تاجیکی ازدواج کنم مسلمان هستم و تاجیکها را دوست دارم

    May 16, 2012 @ 12:05:36AM رضا محمدی
  • سلام، من بیوه هستم و یک پسر 5 ساله دارم. همسر عزیزم 4 سال پیش فوت کرد و من تاکنون نمی خواستم ازدواج کنم. اکنون، دوستانم به من می گویند که یک مرد تحصیلکرده، مذهبی و مهربان پیدا کن. از این وب سایت متشکرم.

    May 11, 2012 @ 07:05:53AM Фируза
  • بسیار خوب است

    May 10, 2012 @ 01:05:47AM محمد شفیع
  • سلام تشکرسایت خوبی تان

    April 29, 2012 @ 11:04:49AM محمد
  • دختر باشه یا زن کدام فرقی نمکند

    April 28, 2012 @ 02:04:22AM hazratullah
  • کار بسیار خوبی است. اگر بشود دوست یابی هم کرد . خیلی خ.ب میشود.

    April 26, 2012 @ 02:04:36PM mostafa
  • خوب سایت است. خدا کند کسانی که همسران شان را به نحوی از دست داده اند دوباره همسر دار شوند.

    April 25, 2012 @ 08:04:47AM فضلی
  • سلام،تشکر از راه اندازی این سایت.اما من نمیدانم چگونه میتوان با دختران این سایت ارتباط داشته باشم؟من قصد ازدواج دارم .

    April 5, 2012 @ 12:04:39PM مولانا
  • سلام از آشنائی با سایت شما خوشحال شدم اگر برایتان مقدور بود من را راهنمائی کنید که بتوانم از امکانات سایت شما برای این امر خیر استفاده کنم ممنون هامور

    March 27, 2012 @ 04:03:08PM هامور
  • سلام من افغان هستم خوشحالم که در کشور های اسلام زده از باز شدن همچو نهادها خبر می رسداین خیلی خوب است که آنها این اداره را باز کردند. اما این اداره در کجا قرار دارد؟ من خواهان آدرس این اداره هستم. این دور و زمانه کلاهبرداران زیادی وجود دارند و من به اینترنت اعتماد ندارم. اگر به طور مثال من بخواهم شخصا به این اداره بروم و با آنها صحبت کنم، چطور باید آن را پیدا کنم؟ اگر کسی آدرس آن را می داند، لطفا به من بگوید. من می خواهم frezad

    March 24, 2012 @ 05:03:04AM frezad
  • رشد!

    February 21, 2012 @ 11:02:11PM rahmon1980
  • سلام مجیدهستم از ایران-اهواز مردم تاجیک را دوست دارم زیرافکرمیکنم آدمهایی پاک وبی ریاهستند آشنایی بیشتر ورفاقت باهمه از آرزوهای من است

    January 20, 2012 @ 02:01:23AM مجید
  • اولآ حضور جناب سلام بعد من مدقق هستم ازافغانستان هستم بازگشائی موسسه همسر یابی درتاجکستان موضوع بسیار خوب وقابل تمجید است من 25 سال دارم وفار غ پوهنخی حقوق وکارمند دولت میباشم وتاکنون ازدواج نکرده ام بنآ امیدوارم تادرایمیل آدرس فوق ایمیل آدرس بعض ازدختر خانم ها وزنان بیوه را ارسال فرموده زیرا من علاقه بسیار خاص به دوستان تاجکی دارم امیدوارم ایمیل آدرس آنها راتحریربدارید.

    August 28, 2011 @ 04:08:00AM مدقق
  • سلام من افغان هستم خوشحالم که در کشور های اسلام زده از باز شدن همچو نهادها خبر می رسد.

    July 9, 2011 @ 07:07:00AM سلیمان
  • سلام من زهرا افغانی مقیم ایران هستم این سایت خوبی است کاش برای افغانهای خارج هم این سایتی وجود داشت تا می توانستیم ماهمم بهره مند بشیم

    May 19, 2011 @ 04:05:00PM زهر
  • منیب الدینشاه منتشر شده 2010-11-23 سلام من از افغانستان هستم وراجع به ايجاداين موسسه همسريابي بايد بگويم كه اين موسسه براي زنان ومردان خوب است درصورتيكه درچوكات اسلام باشد نه اينكه به نام موسسه همسريابي بعض كارهاي غير اسلامي صورت كيرد واميدوارهستم كه دراين موسسه زنان ومردان بتوانند به مرامومقصد اصلي خويش كه مطابقت به اسلام داشته باشد نائل آيند. بااحترام عقیلی

    March 6, 2011 @ 05:03:00AM منیب الدین شاه
  • سلام مادرایران ازافتاح این سایت استقبال میکنیم لطفا آدرس این سایت رااعلام کنیدتابرای ازدواج اقدام کنیم ممنون

    February 8, 2011 @ 03:02:00AM آرش ازایران
  • این خیلی خوب است که آنها این اداره را باز کردند. اما این اداره در کجا قرار دارد؟ من خواهان آدرس این اداره هستم. این دور و زمانه کلاهبرداران زیادی وجود دارند و من به اینترنت اعتماد ندارم. اگر به طور مثال من بخواهم شخصا به این اداره بروم و با آنها صحبت کنم، چطور باید آن را پیدا کنم؟ اگر کسی آدرس آن را می داند، لطفا به من بگوید. من می خواهم اسم خیابان و شماره پلاک و آدرس ایمیل این اداره را بدانم.

    January 26, 2011 @ 02:01:00AM Вадим
  • سلام من از افغانستان هستم وراجع به ايجاداين موسسه همسريابي بايد بگويم كه اين موسسه براي زنان ومردان خوب است درصورتيكه درچوكات اسلام باشد نه اينكه به نام موسسه همسريابي بعض كارهاي غير اسلامي صورت كيرد واميدوارهستم كه دراين موسسه زنان ومردان بتوانند به مرامومقصد اصلي خويش كه مطابقت به اسلام داشته باشد نائل آيند. بااحترام كوهستاني

    November 23, 2010 @ 04:11:00AM كوهستاني
  • در رابطه به مردم تاجک تذکر داد مردم تاجک وقعاً مردم بی ضرر هستند حقوق زن درین جا پایمال نشده است زنان میتوانند از حقوق شان دفاع نمایند در افغانستان بدبختانه باید گفت هیج مهرو محبتی شوهر با زن بیچاره ندارند وحقوق زن درین جا کاملاًپایمال است .شما شاید شاهد خشونت های بسیاری در رابطه به زنان افغان هستید زیرا زنان بیچاره روزگاری خوبی در خانواده های شان ندارند .جرا دختری وقتی میخواهد با بچه ی ازدواج های اجباری را میبینید دختران بیچارهر ا به زور وشکنجه به کسانیکه دلخواه پدران .مادران شان باشد به ازدواج اجباری میدهند .پس ازین رو طبقه اناث حقوق شان پایمال است وزندهگی رقت بار را سپری مینمایند.در تاجکستان هروقت دختر با بچه ی توافق میکنند آنهارا پدران ومادران شان بارضایت بچه ودختر مید هند پس درین کشور مشکلی نیست همه از طبقه ذکور واناث همه یک حقوق دارند .پس کشور تاجکستان خوبخت ترین کشور میباشد .

    October 30, 2010 @ 03:10:00AM محمد عارف فروتن
  • من یک ایرانی هستم.

    October 26, 2010 @ 02:10:00PM Dima
  • اسم من نذيراحمد است از افغانستان هستم در حاليكه بيست پنج سال دارم هنوز نتوانتم ازدواج نمايم چون در افغانستان مسارف گذاف خرج عروسي ميشود ولي من توان ان راندارم من ازين موئسسه پشتي باني خودرا اعلام مي نمايم و من هم ارزو دارم كه روزي در تاجكسان زندگي نمايم ويك دختر خوب و مقبول تاجكي ازدواج نمايم

    July 19, 2010 @ 06:07:00AM نذير احمد
  • من ماهان هستم و در تهران زندگي ميكنم.يك شركت فيلمسازي و آهنگسازي دارم.يك بار در زندگي مشتركم شكست خوردم.حالا به خاطر ديدن سادگي و صداقت تاجيكها ميخواهم در تاجيكستان يك شركت فيلمسازي و آهنگسازي داير كنم.دوست دارم به تاجيكستان بيايم و در آنجا كار و زندگي كنم.تنها چيز غير قابل تحمل براي من دروغ است.به دنبال همسري مناسب براي ازدواج هستم.

    July 10, 2010 @ 05:07:00PM ماهان
  • سلام من نسیمه حق پرست هستم اصلآ از افغانستان هستم ولی 9 سال میشود که در تاجکستان ذندهگی میکنم من با تما م رسم و رواج های مردم تاجک بلد شدم در تاجکستان زنها مهربان و دلسوز بفرزند و خانه هستند ولی بد بختانه تعداد زیادی از شوهران بخانه کم علاقه بوده حتی اکثرآ روزهای خود را به معیشت و عرق نوشی میگذرانند حتی خانم ها در مورد معاش شوهر خود چیزی نمدانند با وجود که زن تاجک همه مشکلات را متقبل میشود باز دو سال از عروسی نگذشته 30 فیصد چننی خانواده ها از هم جدا میشوند من طرف دار این موسسیسه که چنین کار خیر را کرده است هتسم و خوب است که خانم های بیوه یک بار دیگر بخت خود را بیازماییند است که در چانس دوم صاحب ذنده گی خوب و مرعفه شوند به امید خوشبختی همه زنان روی زمین بخصوص از افغانستان و تا جکستان

    June 7, 2010 @ 05:06:00AM نسیمه حقپرست
  • سلام من محمد رفیع ( تابع ) هستم وبرای شما ایمل فرستاده ام امید تامن راهم به یاد داشته و میخواهم تاهمیشه باشما همکار باشم . سپاس فراوان ازشما تشکر ( تابع ) 0093708827158 و 0093796009130 من ازافغانستان هستم وبیست ویک سال دارم فعلا مصروف درتلویزیون طلوع هستم وهمیشه ازکار ذیاد خوشم می آید ومن همیشه وهمواره میکوشم تابرای بهبود آینده خود کوشش کنم ودرزندگی مادرجان عزیز راخیلی دوست داردم اوتنها دنیا من است تنها اواست که میتواند برای آینده فکر کند ازبازی ها ورزشی به فوتبال خیلی علاقه مند هستم .

    May 31, 2010 @ 07:05:00AM محمد رفیع ( تابع )
  • سرانجام یکی پیدا شد به زنان تاجیک فکر کند!!؟ کمک کردن افراد تنها برای پیدا کردن یکدیگر خوب است. در کشور ما، زنان حتی اگر با شوهرشان زندگی کنند باز هم تنها هستند! مردان فاسد و تنبل هستند چون همیشه با حس برتری نسبت به زنان بزرگ شده اند. به همین دلیل است که از مشکلات فرار می کنند! زنان ما از بچگی قوی هستند. هیچ مردی نمی تواند با زنی که از نظر جسمی و عقلی بالاتر از او است زندگی کند. از اینکه این راه را پیدا کرده اید ممنونم. موفق باشید!! ازدواج های بیشتر مبارک باشد!!

    April 29, 2010 @ 02:04:00AM Zebo